Rozhovor o módě od Eveliny Khromchenko. Kronika rozvoje osobnosti. Přestaňte kupovat desítky levných triček s vtipnými slogany. Připadají vtipné jen vám

Domov / Vše o stylu

bude trvat několik hodin. A nevzala si s sebou nic kromě čerstvě vyžehlených kalhot. Ale musel jsem zůstat v Paříži čtyři dny. Boty byly také stejné, na vysokých podpatcích a celou tu dobu v nich dívka pobíhala. „Když jsem dorazil domů, vypadalo to, že už nemám nohy. Ale od té doby jako by jim narostly podpatky!“ - Evelina se usměje. Před tímto incidentem ale měla velké problémy s podpatky a snažila se je nenosit. Stejně jako krátké sukně, kterým se Evelina z principiálních důvodů vyhýbala. „Jako mnoho mladých tvorů jsem si byl jistý, že by si mě lidé měli vážit pro mou inteligenci, talent a tvrdou práci. Kdybych tenkrát věděl, že minisukně a bystrá mysl se navzájem neruší, ale naopak pomáhají. „Myšlenka, že s pomocí oblečení, jak se ukázalo, můžete dosáhnout požadovaného efektu, však přišla na mysl už tehdy.

A tak se jako studentka prvního ročníku na katedře žurnalistiky Moskevské státní univerzity vydala na rozhovor se slavným novinářem s velmi konkrétním cílem – získat sloupek v nejoblíbenějším mládežnickém týdeníku. Na schůzku jsem si vzala velmi módní hedvábnou halenku, maxi sukni v barvě vybledlé růže a k tomu značkové boty, což byla v té době vzácnost. "Já

Udělala dojem tím, že se objevila včas, což od mladé dívky zjevně nečekal. A přirozeně, jak se moje sukně třepotala, když jsme šli po chodbě, se dokonce rozhodl pohostit mě kávou. A dokonce jsem dostal sekci o módě.“

pošlete maestrovi číslo s jeho rozhovorem. Podle její objednávky byla pro časopis vyrobena obálka z norkové kožešiny. Zapínal se na husarské karabiny z točeného copu, který si Evelina pro tuto příležitost koupila ve vintage obchodě v San Franciscu.

Tento kožešinový předmět byl umístěn v několika vrstvách krémového balicího papíru napuštěného parfémem Christian Dior. Hotový svazek byl převázán odpovídající saténovou stuhou a zabalen do velkého papírového sáčku. Kurýr byl Khromčenkovým asistentem v Paříži. Osobně doručil cenný balík do Gallianovy kanceláře... Johnovi se článek líbil. Když je návrhář později dotázán, co pro něj Rusko znamená, odpoví: "Rudé náměstí, kaviár a Evelina Khromčenko." Od té doby pokaždé Evelina

přijede do hlavního města módy, v hotelu na ni jistě bude čekat kytice s pozdravy od Johna.

Šedé semišové boty na vysokém podpatku Prada. Představte si její úžas, když se k ní postavila elegantní brunetka její postavy s brýlemi, oblečená do šedých širokých kalhot, ladícího kašmírového svetru a úplně stejných bot. Od té doby, pracující v různých částech světa, pařížští a moskevští šéfredaktoři se záviděníhodnou důsledností, beze slova, doplňují svůj šatník podobnými věcmi.

Igelitová taška. Tam mě překvapilo, že jsem našel stejný pár! Koupila mi sandály jako ona jako dárek! Dokážete si představit, jaký je to výkon pro ženu?" - směje se Khromčenko.

„Snažím se, aby se základní věci – kalhoty, pouzdrové šaty, sukně, boty – daly snadno kombinovat mezi sebou i s večerní skupinou,“ vysvětluje Evelina. „Skříň na den je pozadí, na kterém se doplňky dobře hodí, takže si s sebou beru několik denních tašek a ve večerním setu taška nemůže zastínit šaty, takže stačí dvě večerní kabelky – jedna se zlatou a druhá s stříbrný kov.“ . To vše se snadno vejde do jednoho kufru. Některé hotely v Paříži mají speciální službu: vybalí kufr, dají oblečení do pořádku a pověsí je do skříně - to výrazně šetří pracovní čas.

šperky dostupné všem,“ říká televizní moderátorka.

Pokud chcete být skutečným mužem, samozřejmě...“

Komentáře

respektovat a obdivovat

Podporuji, rád jsem poslouchal její rady

Stylová žena. Je škoda, že byla vyhozena z postu šéfredaktorky časopisu L'Officiel (pokud je to pravda).

Rozhovor s Evelinou Khromchenko

10. dubna hostující Alexandra Generozová a Lena Rodak navštívil skutečný odborník na svět módy, populární televizní moderátor, novinář a spisovatel, stejně jako hlavní kritik talk show „Fashionable Sentence“ - Evelina Khromčenková.

Zmeškal představení Týden a hvězda v neděli od 17:00 do 18:00? Přečtěte si rozhovor s Evelinou Khromchenko na webu Evropa Plus, a dozvíte se vše o nejnovějších trendech ve světě módy!

Sasha: V teplý jarní nedělní večer je tak příjemné pozdravit Lenu Rodak, všechny, kdo poslouchají Europe Plus, a samozřejmě našeho hosta! Jaro exploduje jasnou zelení, ptáci roztahují svá peří a my, když jsme shodili péřové bundy a UGG boty, koukneme do šatníku, povzdechneme si a jdeme nakupovat! Promluvme si o tom, jak osvěžit svůj styl, jak být relevantní na jaře 2016 a stále zůstat sami sebou s naším hostem - nejstylovější, nejslavnější a možná i nejnebezpečnější ženou ve světě módy - jedinečnou Evelinou Khromchenko! Dobrý večer! Když jsme se před rokem ptali na módní trendy sezóny, všimli jste si malých bílých šatů a růžovo-modrého kostkovaného vzoru. S rizikem, že budou neoriginální – co je teď trendy?

Evelina Khromchenko: Trendy jsou konzistentní. Móda dobře reaguje na krizi a umožňuje nám ušetřit peníze, takže pokud jste si minulou sezónu koupili malé bílé šaty, udělali jste správnou věc, protože malé bílé šaty jsou vždy v trendu. Malé bílé šaty jsou stejně dobrou investicí jako malé černé šaty. Navíc bílé kalhotové kostýmy, různé outfity napodobující bílý papír, stejně jako bílé večerní komplety, hlavně obrovské splývavé šaty - to vše nebylo nikdy relevantnější.

Evelina Khromchenko: Ve skutečnosti díky přiléhavým malým černým šatům vypadá baculatá dívka ještě tlustší, nedělejte si iluze. Pokud chce kyprá dívka nosit malé bílé šaty, může si to dovolit, jen poměr musí být správný ve vztahu k její baculatosti.

Lena: Každý říká, že móda je individuální a musíte si vybrat svůj vlastní styl. A to nevede k tomu, že jsem to vzal, dal na sebe odpadky, přidal hrůzu - a na tom nezáleží, jsem takový, nebo jsem módní?

Evelina Khromchenko: Například v 90. letech jsem byla na prezentaci otevíracího butiku pařížského couturiera. Přišla tam manželka bohatého oligarchy, všechno na ní bylo krásné. Ve vlasech měla kromě vysokého účesu diamantovou čelenku a z nějakého důvodu najednou i živé gerbery různých barev. Měla na sobě nějaké módní šaty, velmi krátké, velmi lesklé, velmi vyšívané, tuším, že přírodními drahými kameny. Měla na sobě punčocháče, které se třpytily. Strukturu, která byla na jejích nohách, je těžké popsat. Tehdy jsem si poprvé uvědomil, že velmi špatné je i dobré.

Lena: Pro všechny hosty připravujeme certifikát. Zde je to, co pro vás máme.

Sasha: Evelina Khromchenko je odbornicí na styl. Zdá se, že ví všechno o značkách a módních domech, co dělá a kam směřuje styl a lesk. Ale to, kupodivu, není to nejdůležitější! Hlavní věc je, že ví, jak lidé fungují, jak se vidíme a co na sobě nevidíme! Pravděpodobně se můžeme stát stejně dobrými odborníky. Vše, co potřebujete, není nic: vystudovat s vyznamenáním katedru žurnalistiky Moskevské státní univerzity, vést módní časopis a stát se porotcem ve špičkové televizní show. Pokud to vyjde, věřte, že se zbytkem nebudou žádné problémy! Ale přesto, kde studovat, aby se stal módním expertem? V textilním ústavu? Jako asistentka couturiera?

Evelina Khromchenko: Víš, to je to, co život učí. Pokud chcete něco získat, určitě se porozhlédněte kolem sebe a uspějete. Ještě než jsem našla svou specializaci na žurnalistiku, šla jsem stejným směrem: móda, krása, láska. Nakonec jsem dal krásu a lásku jiným specialistům a nechal jsem si módu pro sebe.

Lena: Loni jste pro nás nečekaně chválili domácí designéry. Jak se jim žilo během roku, objevila se nějaká nová jména?

Evelina Khromchenko: Mnoho z nich, tato nová jména, se objevilo. Nejen, že všichni přežili, ale objevilo se mnoho nových klientů, mám na mysli mezinárodně známé multiznačky. Přítomnost značek, u kterých už jde o medaili na klopě designového saka, budí opravdu velký respekt. Všichni tito mladí tvůrci, jejichž jména možná každý nezná, ale brzy bude znát, od Andreje Artěmova po Viku Gazinskaya, se dnes šíří světem jako lavina. Móda toho, co dělají, je velmi velká, to jsou aktuální jména.

Sasha: Dochází ke krizi nových nápadů?

Evelina Khromchenko: Neřekl bych to, protože teď je spíše doba stylu než doba nových nápadů, revolučních, nemožných. Jak je soubor stylově rozhodnutý, jak lze v rámci jednoho souboru porovnávat různé trendy a různé reinkarnace minulosti, to se dostává do popředí a stává se tím nejdůležitějším. Ale základ - ten se nemění, stejných 8 módních stylů, o kterých mluvím 14. dubna v showroomu GUM, jsou stejné jako před 100-200 lety, jako dnes a za 100 let - budou určitě relevantní .

Sasha: Evelíno, pořádáš akci 14. dubna. Řekni mi, co to bude? „8 módních stylů. Jak si vybrat ten svůj“, Rudé náměstí, taneční sál GUM v 18:30.

Evelina Khromchenko: Mistrovskou třídu pořádá „Evelina Khromchenko Fashion School“ v Moskvě a dalších městech. Poměrně často jezdíme do měst na pozvání místních organizátorů nebo sami pořádáme místní mistrovské kurzy. Funguje na principu edutainment: zábava a vzdělávání zároveň, tzn. je to zdravá zábava. V první části mistrovské třídy přednáším na téma „8 módních stylů. Jak si vybrat ten svůj." O přestávce posluchači popíjejí kávu a jedí zmrzlinu pro povzbuzení. A pak dostávají odpovědi na své otázky, které píší na papírky. Pak si všichni uděláme selfie a kdo chce, dostane autogramy.

Sasha: 8 stylů. Jaké jsou tyto styly, proč 8?

Evelina Khromchenko: Protože během dne každá žena nutně vykonává minimálně 8 rolí. Zvažte sami: za prvé, každá žena je módní, s tím se nikdo nebude hádat. Dále v práci každá žena potřebuje styl zvaný business chic. Když odejde z práce a stane se manželkou a matkou, vybere si Lady Like. V noci se každá manželka stává milenkou, wow, i zde je potřeba specifické oblečení. Každá žena je v srdci princezna, takže myšlenka na velkou sukni, narůžovělé odstíny, tyly a tuty má v hlavě každá žena, i když je jí 76 nebo velikost 68. Pak jsou docela odvážné, omrzí je neustálý obraz v šatníku, milují avantgardu. Avantgardní ženy na nás čekají na každém kroku. A nakonec nezapomínáme, že existuje sporty chic a casual chic.

Lena: Opravdu by každá dáma měla mít ve svém šatníku 8 stylů? Někdy na jeden styl není dost peněz.

Evelina Khromchenko: Ve své další přednášce „25 módních investic do vašeho šatníku“ mluvím o tom, jak můžete vést v kterémkoli z těchto 8 stylů pouze s pomocí 25 správně vybraných položek. Věřte mi, nepotřebujete příliš mnoho věcí. Móda platí naprosto stejně pro každou peněženku. Pokud je bílá v módě, pak je v módě jak na Avenue Montaigne, tak v pasáži na Puškinově náměstí.

Lena: Blitsopros na Europa Plus. Krátká otázka – krátká odpověď.

Se kterou značkou se rozloučíte jako poslední?

Evelina Khromchenko: Nyní již nebude ostudou říkat, že tato značka se nazývá „Evelina Khromchenko“.

Evelina Khromchenko: Někdy, aby se žena mohla vdát, nemá dost sukně.

Jste shovívaví k lidským slabostem?

Evelina Khromchenko: Velmi.

Věříš horoskopům?

Evelina Khromchenko: Záleží na tom, kdo je skládá. Pokud budeme brát horoskopy jako vědu, a ne jako nesmysl. Nemůžete polemizovat s fakty.

Feminismus v 16. století 21. století – není to příliš?

Evelina Khromchenko: Zdá se mi, že to je již norma.

Evelina Khromchenko: Ano. Ale ve skutečnosti záleží.

Zdravý spánek – kolik hodin?

Evelina Khromchenko: Kolik dají?

Dostal jste se do deprese?

Evelina Khromchenko: No, pořád lidi, samozřejmě. Dlouho se to prostě dělat nedá. Užil jsem si deprese, to stačí.

Jste připraveni poslat si SMS do minulosti?

Evelina Khromchenko: Já bych se samozřejmě podpořil. Říkal jsem si: "Vydrž, děláš všechno správně, maličká!"

Věříš v lásku na první pohled?

Evelina Khromchenko: Ne.

Před vámi je stroj času. Uveďte místo a datum!

Evelina Khromchenko:Šel bych na slavnou show Christian Dior, na jejímž konci Carmen Snow, šéfredaktorka časopisu Harper’s Bazaar, řekla: "Tohle je skutečný "nový vzhled", Christiane!"

Sasha: Budou letos v létě trendy vintage předměty? Jaký vintage šatník byste doporučila fashionistovi v roce 2016?

Evelina Khromchenko: Ve skutečnosti je to velmi nebezpečný směr. Vintage se liší od vintage. Vintage je něco, co bylo před 25 lety a musíte vědět, jak to používat. Pokud máte na mysli věci z minulé sezóny, pak absolutně není nutné měnit celý šatník, i když máte hodně peněz. Je nutné vytvořit šatník. Kvalitní šatní skříň je stejná práce, která vyžaduje čas a úsilí, nejen peníze, a vydrží vám celý život.

Sasha: Coco Chanel řekla, že móda je to, co vyjde z módy. To je pravda? Nebo jsou věci, které nikdy nevyjdou z módy?

Evelina Khromchenko: Naprosto skutečné. Navíc o tom velmi podrobně mluvím 26. května v tělocvičně GUM na přednášce „25 módních investic“. Pojď, všechno ti řeknu.

Lena: Evelino, pro ty, kteří se nebudou moci zúčastnit vašich mistrovských kurzů, řekněte nám prosím barevné trendy pro nadcházející léto. Jaké barvy bych měl nosit?

Sasha: Vraťme se k vaší mistrovské třídě. Mají posluchači v ruských městech naději, že mistrovská třída přijde i k nim?

Evelina Khromchenko: Rozhodně. V současné době tvoříme cestovní plán na druhou polovinu roku 2016. O všech svých novinkách vás informuji na mých sociálních sítích.

Lena: Evelino, jakou otázku dostáváš nejčastěji?

Sasha: Zveme vás k procházení událostí týdne. Přečteme novinky, které nás trápí, a vy se k nim krátce vyjádříte.

V Kaliningradu byla dívka, která mohla svými vynikajícími přednostmi snadno konkurovat Kim Kardashian. To je 22letá Anastasia Kvitko. Evelino, myslíš, že éra anorektických androgynů skončila? Jsou modely „Plus-size“ stále populárnější?

Evelina Khromchenko: Jsem si naprosto jistý, že každá žena je krásná, bez ohledu na její typ postavy. Jsem rozhořčen, co tím myslíš „našla se pouze Anastasia“? Ano, celá naše země je taková!

7. dubna odstartovala nová sezóna St. Petersburg Fashion Week. Speciálním hostem bude francouzský designér Frank Sorbier. Evelina, Petrohrad je naše kulturní hlavní město a kdo je stylovější v oblečení - obyvatelé Petrohradu nebo Moskvané?

Evelina Khromchenko: V těchto dvou městech se oblékají úplně jinak. Petrohrad je vždy pastely, absence jasných barev. Moskva se nebojí jasných barev a vždy přidá kapku jasné barvy. V Petrohradě je to považováno za neslušné. Jedná se o zcela odlišné chutě, které kupující módních obchodů vždy zohledňují.

Legendární návrhář obuvi křesťan Louboutin opět překvapil svět, představil novou zajímavou novinku - boty ve stylu nude. Monochromatický, splývající s tónem oblečení, by měl ženě poskytnout pocit vizuálního komfortu. Evelina, letos v Rusku se „Louboutins“ staly pojmem. Používáte tuto značku bot?

Evelina Khromchenko: Není to úplně moje poslední, je na mě moc široká. Preferuji jiné výrobce. Nahé boty jsou ve skutečnosti balerínky. Plochá podrážka, mírně zvýšený podpatek, 1,5 cm. A jsou špičaté, to je teď velký trend - špičaté balerínky. Jejich hlavním rysem je barva pleti, je spojena se stejným faktorem, kvůli kterému si žena vybírá nahý lak na nehty. Život a dílo Christiana Louboutina jsou silně spjaty s tématem laku na nehty. Jeho první červená podrážka vznikla tak, že jeho sekretářka zapomněla na stole láhev červeného laku. Připravil várku bot, které poslal tanečníkům (obsluhoval pařížské taneční kluby), ale uvědomil si, že některé boty nejsou designově příliš zajímavé, a rozhodl se je nějak rozveselit. Lahvička červeného laku se dala do práce. Tak se zrodila Christianova červená podrážka.

Sasha: Evelino, máš tak úžasně informativní, živé stránky. Vyžaduje to spoustu času a peněz? Celý redakční tým?

Evelina Khromchenko: Je tam redakce, ale není celá, je roztroušená na různých místech. Moji programátoři sídlí jak v Moskvě, tak v New Yorku. Moji redaktoři sídlí jak v Orenburgu, tak v Paříži. Můj kontaktní manažer je v Moskvě a vychovává dvě děti. Módní redaktor sídlí v Paříži.

Lena: Protože je vaše redakce tak rozptýlená, možná je čas pořádat online setkání, mistrovské kurzy, webináře, aby se lidé z celého světa mohli připojit k internetu a poslouchat vaše doporučení?

Evelina Khromchenko: Dělím to na „Couture“ a „Pret-a-porter“. Přednáška uvnitř master class je haute couture, můžete si ji poslechnout pouze osobně. Co se týče odpovědí na otázky, toto je konfekce, na toto téma budeme dělat webináře. Náš webinář s Facebookem měl obrovský úspěch. Nyní s VK připravujeme nový webinář, který oznámíme na VK, na mém webu a na všech mých sociálních sítích. Myslím, že to bude také zajímavé a nezapomenutelné.

Sasha: Mohu vás požádat o nějaké čerstvé evelinismy?

Evelina Khromchenko: Pojďme. Dám pár krátkých tipů, které možná někdo opravdu potřebuje. Jsem si jist, že správně se oblékat je velké umění a práce. Jsem si jistý, že jakákoliv velikost se dá krásně zabalit. A nemůžete trpět před zrcadlem, že jste nějak jiní. Vy jste takoví! Žádný jiný nebude! Miluj to, co máš! Hlavní je láska! Nejdůležitějším kritériem ve světě módy je kupodivu, zda se vám to líbí nebo ne. Ve skutečnosti prostě žádné jiné nejsou. Pro ženu, která se cítí krásná, neexistují žádné neřešitelné problémy. Vaším prvním úkolem je proto mít jistotu, že vy a jen vy jste krásní! A když začínáte nový život, nezapomeňte se nejprve zbavit starého oblečení.

Sasha: Evelino, ta hodina tak rychle utekla! Děkujeme, že jste si našli čas a přišli k nám! Přátelé, naším hostem byla Evelina Khromchenko, snad nejuznávanější odbornice v oblasti módy a stylu.

Lena: Dovolte mi připomenout, že pořad Week & Star můžete poslouchat na podcastech. Stáhněte si je přes iTunes a také si je stáhněte přes internetový portál http://chameleon.fm.

Sasha: Loučíme se s vámi přesně na týden! Sejdeme se v neděli v 17:00 moskevského času. Alexander Generozov a Lena Rodak byli s vámi, ahoj!

Přednášející

Online

KinoKaif

Mediální výstup „Europe Plus“ byl zaregistrován dne 21. listopadu 2014 formou distribuce „Network Edition“. Certifikát El č. FS77-59972 ze dne 21. listopadu 2014, vydaný Federální službou pro dohled nad komunikacemi, informačními technologiemi a hromadnými komunikacemi (Roskomnadzor).

* Mediascope, Radio Index - Rusko (města s populací 100 000 a více lidí), duben - září 2017, denní dosah (Po-Pá, 06h-24h) rozhlasových stanic mezi populací 12 let a starší.

Dohodli jsme se, že se s Evelinou Khromchenko sejdeme ve formátu „ve hodině“ ve vstupní hale moskevského hotelu Ritz, kde u šálku čaje různí socialisté rádi natáčejí slušné kulisy pro svá setkání „mezitím“. Bufet, 20 eur: dorty, brownies, čokoláda, ovoce, káva, výborné čajové menu a šampaňské ve skle. Šel jsem si koupit jahody, když jedna z televizních moderátorek spolu s jednou z hereček dávaly sladkosti do společného talíře. V rohu napravo jedna z komentátorek drbů otevřeně hovořila s jejím Applem. V jiném se už Evelina loučila s italsky vyhlížejícím mladíkem, ze kterého se vyklubal návrhář jejího moskevského bytu. "Miluji měnit své okolí, potřebuji to jako nové boty, abych se cítil naživu." Oblečený jako všechny módní redaktorky: bezpečný, rozvážný, relax chic - černé kalhoty v pánském stylu, alkoholické tričko, modrá bavlněná bunda s krátkým rukávem. Takhle vypadala před pár sezónami... "No, čaj, možná?" - zeptala se. "Ano, dáš si mléko?"

Y.P.: Co nejvíce ovlivnilo tvůj vztah k oblečení?

Evelina s Dominicem Dolcem a Stefanem Gabbanou

Y.P.: A „módní verdikt“? Co nekonečná vizuální spotřeba? Chcete jako ředitel továrny na cukrovinky po práci nakládanou okurku? Prostě po období zvýšeného zájmu o módu se mnozí cítí unavení...

  • 19 MINUT 38 SEKUND. Slovo redakce 22.12.2017
  • 5 filmů, které STOJÍ SLEDOVAT LETOS ZIMU 4.12.2017
  • Prolamované palačinky. Recept 04.12.2017
  • prosince 2017 (3)
  • listopadu 2017 (1)
  • října 2017 (1)
  • září 2017 (3)
  • července 2017 (2)
  • květen 2017 (3)
  • dubna 2017 (7)
  • února 2017 (7)
  • prosince 2016 (6)
  • listopadu 2016 (5)
  • září 2016 (2)
  • července 2016 (6)
  • června 2016 (2)
  • květen 2016 (3)
  • Březen 2016 (7)
  • února 2016 (9)
  • prosince 2015 (15)
  • října 2015 (9)
  • září 2015 (6)
  • Srpen 2015 (7)
  • června 2015 (5)
  • dubna 2015 (8)
  • Březen 2015 (11)
  • února 2015 (7)
  • ledna 2015 (7)
  • prosince 2014 (12)
  • listopadu 2014 (11)
  • října 2014 (11)
  • září 2014 (15)
  • Srpen 2014 (2)
  • července 2014 (13)
  • června 2014 (10)
  • dubna 2014 (24)
  • Březen 2014 (13)
  • února 2014 (11)
  • ledna 2014 (7)
  • prosince 2013 (17)
  • listopadu 2013 (13)
  • října 2013 (8)
  • září 2013 (11)
  • června 2013 (5)
  • květen 2013 (3)
  • dubna 2013 (8)
  • února 2013 (5)
  • prosince 2012 (3)
  • října 2012 (5)
  • září 2012 (3)
  • června 2012 (6)
  • května 2012 (15)
  • Březen 2012 (15)
  • prosince 2011 (15)
  • listopadu 2011 (13)
  • září 2011 (14)
  • července 2011 (15)
  • květen 2011 (13)
  • Březen 2011 (9)
  • leden 2011 (1)
  • prosince 2010 (18)
  • října 2010 (15)
  • Srpen 2010 (10)
  • července 2010 (3)
  • květen 2010 (4)
  • březen 2010 (2)
  • dubna 2009 (12)

Jakékoli kopírování materiálů stránek pouze se svolením redakce časopisu. // Vejít do

Evelina Khromchenko: rozhovor

Přihlaste se k odběru našeho přehledu

Všichni uživatelé

Jeden z nejvlivnějších lidí ve světě módy, novinář, televizní moderátor a známý spisovatel v Americe a Evropě. Evelina je zařazena do hodnocení 25 nejoblíbenějších moderátorů v ruské televizi.

MITROFANOVA: Jsem velmi potěšena, že mohu ve studiu přivítat Evelinu Khromchenko. Evelina si našla čas v očekávání svého mistrovského kurzu, který se bude konat 24. června v 19:00 v tělocvičně GUM a ponese název „Módní sezóna podzim-zima 2015-2016“. Evelyn, dovolte mi to říct jednou v životě, Evelino Leonidovna Khromchenko.

KHROMČENKO: Ach, matko Boží. Dobrý den, drazí přátelé.

MITROFANOVÁ: Evelina Leonidovna. A mimochodem, je to krásné, sedí to, je to velmi melodické.

KHROMČENKO: Děkuji.

MITROFANOVÁ: No, rozhodně vás zřídka nazývají vaším patronymem.

KHROMČENKO: Téměř nikdy.

MITROFANOVÁ: Na rozdíl ode mě. Jsem Margarita Mikhailovna, ve vašem věku, jsem o rok starší než vy, ale celý můj život mi říkají Margarita Mikhailovna. Možná je to tím, že nosím brýle, jako ty, nevím proč. No, to je osud.

KHROMČENKO: Proč jsi najednou závislý na svém druhém jménu, nechápu?

MITROFANOVA: A pokud jde o patronymii, je to jen vzácné, víte, jste tak mediální, populární, věcný a hlavně populární člověk, že vás někdy vaše patronymie může nazývat pro respekt. Ale neudělám to, protože si tě vážím a miluji tě velmi dlouho. A mimochodem, jistým způsobem, s bílým bobem a kočičkovými brýlemi, se mi zdá, že my, naše image je trochu podobná, a když vás vidím na obálkách časopisů, vždycky říkám, že to jsem já. A to mě velmi těší, protože jste seriózní, přemýšlivý člověk a novinář. Řekněte mi prosím, je vaše kariéra tak vážná, kdy jste se přestěhoval z Ufy do Moskvy, kdy to začalo? Nebo se jen stát?

KHROMČENKO: No, poslouchej, přestěhovali jsme se z Ufy do Moskvy, když mi bylo 10 let, moje formace ani moje kariéra v tu chvíli nemůže začít, všechno začíná o něco později. Jednoduše jsem poslouchal své rodiče, obecně se mi zdá, že jsem jim nedělal velké potíže.

MITROFANOVÁ: No, já se tě neptám, jestli jsi byl těžké dítě nebo ne. Stačí se přestěhovat do jiného města, pak do školy, každopádně rodiče si zřejmě nejprve vybírají osud dítěte. Toto je škola, pak je to univerzita. Řekněte mi, teď je největším problémem mezi dětmi a rodiči to, že rodiče lépe vědí, kam by jejich dítě mělo jít.

KHROMČENKO: No, v mém případě to samozřejmě věděli lépe. Kdybych se například řídil jejich nabídkou z vysoké školy, asi bych se s vámi dnes bavil řekněme na téma...

MITROFANOVÁ: Jaderný urychlovač?

KHROMČENKO: Ne, na téma ochrany životního prostředí, za prvé, jako možnost na téma, jak správně a rychleji odnaučit dítě od otřepů, mohli bychom si s vámi popovídat i o stomatologii a také o tom, jaká srst je v módě tuto sezónu .

MITROFANOVÁ: Nicméně. Jakou profesi vám tedy přidělili?

KHROMČENKO: To byly čtyři různé.

MITROFANOVÁ: Za koho vás viděli?

KHROMČENKO: Viděli mě jako studenta Gubkinského.

MITROFANOVA: Tohle je ropa a plyn.

KHROMČENKO: Ano, oddělení ochrany životního prostředí Institutu ropy a zemního plynu, opravdu to chtěli.

MITROFANOVÁ: Už bych mohla brát velké úplatky.

KHROMČENKO: No, to si nemyslím, je to nepravděpodobné, rozhodně bych neuspěl, neumím si představit, jak to lidé obecně dělají, jaký úžasný talent.

MITROFANOVÁ: No, záleží na množství.

KHROMČENKO: Ne, nezáleží na množství, záleží na vnitřním nastavení člověka.

MITROFANOVA: Ano, možná máte pravdu, nebudu se s vámi hádat. Dobře, tak další možnosti pro rodičovské sny?

KHROMČENKO: Pak moje matka opravdu chtěla, abych se stal logopedem, protože věřila, že je to pro ženu úžasné povolání.

MITROFANOVÁ: Nikdy nezůstaneš bez kousku chleba.

KHROMČENKO: Samozřejmě. Ale můžete také věnovat pozornost nejen cizím dětem, ale také svým vlastním. Pak bylo další téma související se stomatologií, ale nějak to velmi rychle utichlo. Bylo tam i takové krátkodobé téma merchandisingu, jak se mu teď říká.

MITROFANOVÁ: Odborník na komodity.

KHROMČENKO: Ne, to je návrh výloh, hal, umělecký design, tady se moje matka konečně rozhodla vyjít vstříc mým talentům a darům a chtěla tuto myšlenku prosadit. A bylo tu ještě něco.

MITROFANOVA: Vybral jste si ale univerzitu, na kterou jste vstoupil?

KHROMČENKO: No, jak bych vlastně mohl říct, chtěl jsem se zapsat do malířského stojanu, ale pak se moje matka samozřejmě postavila.

MITROFANOVA: Jako v Zoshčenkových příbězích: "Nepustím tě dovnitř."

KHROMČENKO: Něco takového. Pak jsem se rozhodl, že dobré cizí jazyky nikomu neublíží a pravděpodobně se stanu překladatelem z několika cizích jazyků. Univerzita mě však toho roku nedostala na Romherm, ale dostala mě na katedru žurnalistiky, jednoduše proto, že komise, která v tu chvíli seděla na Romgermu, změnila náladu. V anglické gramatice existují různé praktiky a moji učitelé mi doporučili, abych počkal rok, než budu mít loajálnější přístup k praxi, kterou mí učitelé předvedli.

MITROFANOVÁ: Bylo to drama?

KHROMČENKO: Obecně se nekonalo žádné drama, jen si pomysli, nejsem kluk, můžu počkat rok a rozhodl jsem se zkusit na fakultě žurnalistiky, to mě vždycky zajímalo. I zde si rodiče řekli: toto číslo nebude fungovat. Ale protože pochopili, že v zásadě čekám na „romgerm“, tak mi to nějak nedbale zakázali. Šel jsem a nastoupil jsem na plný úvazek bez lektorů, s omezeným rozpočtem.

MITROFANOVÁ: V té době byla velká konkurence.

KHROMČENKO: Obrovský. Proběhla tam i kreativní soutěž, což je podle mě správné.

Poslechněte si celý rozhovor s hostem ve zvukovém souboru.

před 1 rokem

Velina Khromchenko řekla BeautyHack o výchově svého syna, hlavních lidí v kosmetickém průmyslu, o workoholismu, stejně jako o svém oblíbeném balzámu na rty a nejlepším vosku na nehty.

- Jste matkou dospělého syna - pohledného muže a studenta západní univerzity. Co je podle tebe při výchově kluka nejdůležitější?

Zdá se mi, že děti by měly být co nejvíce vytížené, a to nezáleží na pohlaví.

Při výchově chlapce je podle mě pravda mít dobrý příklad v podobě starších mužů v rodině. To znamená, že hlavním úkolem je udělat otce takového, jaký chcete, aby byl váš syn.

Maminka by měla jasně sdělit mužům v rodině svá ženská přání a předvést jejich kvalitní provedení. Je třeba před synem pochválit tatínka, dědečka, strýce za práci, pochlubit se dárky, které jste dostali od starších mužů v rodině a podobně. Pokud táta dává mámě šperky k narozeninám, Novému roku a výročí svatby, věřte mi, že syn od dětství přijde na to, jak může vydělat smaragdy pro svou matku a následně manželku.

Užitečné je také polohování chlapce jako dospělého od dětství. Žádné vrkání, žádná vnější blahosklonnost (je mu pět let, ale ať si nosí vlastní kufr, umývá si vlastní talíř, jí vidličkou a nožem na čistém ubrusu, nosí vyžehlený oblek, čerstvou košili, čistí si boty).

- Fráze, kterou jsi mu nikdy neřekl?

- "Tohle nemůžeš."

- Jaké jsou vaše tři nejzdravější návyky a jeden špatný?

Můj hlavní zlozvyk je neustále pracovat. A ty užitečné... nekouřím. Preferuji správnou výživu. Jsem schopen delegovat pravomoci.

- Tři hlavní lidé pro vás v kosmetickém průmyslu, a proč právě oni (vizážisté, stylisté, koloristé atd.)?

To je snadná otázka: můj kadeřník Alexander Todchuk, můj dermatokosmetolog Jean-Louis Sebag a můj trenér Soslan Varziev. Není třeba ani vysvětlovat, proč jsou. Stačí se na mě podívat.

- Jaké kosmetické produkty máte právě ve své kabelce?

Hydratační balzám na rty Lucas "Papaw Ointment, krém na ruce L" Occitane, vosk na nehty P2 s extraktem z manga.

- Chyba krásy, které litujete, a úspěch krásy, na který jste hrdí?

Chyba je, že jsem si letos na Nový rok „nenalepil náplast na ústa“ – obvykle jsem opatrnější. A úspěchem je, že 2. ledna už jsem byl v posilovně.

- Tři z vašich oblíbených restaurací v Moskvě, kde se můžete chutně najíst bez kompromisů na vaší postavě?

- "Pinch" - objednejte si tam tuňákové tataki, "Receptor" - mají vynikající zeleninové polévky... Ano, obecně v každé restauraci mi udělají, co chci, promptně upraví menu.

- Jaká je nejlepší rada pro krásu, kterou jste za celý svůj život dostali?

Nevzpomínám si. Ale mohu poradit, která opravdu funguje. Žena je povinna se o sebe postarat, ať se jí to líbí nebo ne, chce nebo ne, je unavená nebo ne. Protože být neudržovaný je neslušné.


- Kdo tě inspiruje a kdo tě štve na sociálních sítích?

Ne „kdo“, ale „co“. Inspiruje mě fakt, že ne každý slavný vydavatel má takový počet odběratelů, jakým se může pochlubit jen můj Instagram. Ale mám také Facebook, VKontakte, Twitter a YouTube...

Rozčiluje mě, že některá média drze a otevřeně kradou obsah sociálních sítí celebrit, těží z návštěvnosti jiných lidí a šetří jejich redakční rozpočet. A to by bylo fajn, ale zároveň přicházejí se skromnými zprávami, že si například hvězda ostříhala, nebo naopak nechala narůst, se žlutějšími titulky (jako „Skandál: hvězda se ostříhala všechno pryč!“ nebo „Senzace: ani si nedovedete představit, že by hvězdě narostly vlasy“), a také do chatů dávají trolly, aby zvýšili množství ošklivých věcí v komentářích – pro ně, chudáci, tento druh zvýšení návštěvnosti je dobrý. Stydím se za ně: v jejich případě se jedna ze dvou nejstarších profesí, žurnalistika, degraduje na druhou - prostituci.

- Co odpovíte těm, kteří pomlouvají, že jste měl údajně plastiku nosu?

Musím na něco odpovídat?! Dobře, pokud je to nutné. Na mém Instagramu se můžete podívat na moji fotku v 17 letech a přesvědčit se, že tenkrát jsem měl nos jasně menší než teď... Zkrátka jsem jednou neúspěšně vstoupil do zavřených, ale zcela průhledných skleněných dveří: bolest byla pekelná, ale protože se to stalo, byl jsem na služební cestě v zahraničí a záležitost se k lékaři nedostala. Je to škoda: tehdy byla přepážka poškozená a sinusitida mě prostě mučila. Zapněte mozek: nikdo nedělá rhinoplastiku, aby zvětšil nos.

- První věc, kterou uděláte brzy ráno a poslední věc, než půjdete spát?

Teď vás zklamu: v těchto chvílích se dívám na svůj email.

- Hlavní pravidlo vaší matky při výchově?

Oh, měla spoustu pravidel.

- Win-win kód krásy: červené rty nebo šípy?

Záleží na tom, koho kódujeme.

- Jste vzorná blondýnka: co je pro vás nejdůležitější v líčení a šatníku, s přihlédnutím k barvě vlasů?

Tyto body nemají nic společného s barvou vlasů. V líčení očí neuznávám teplé hnědé, béžové, broskvové odstíny - v mém případě unavují můj vzhled. A v oblečení jsem extrémně opatrný na květinové potisky. Miluji květiny na ostatních, ale až na vzácné výjimky na mě působí disonantně.

- Co byste poradil matkám malých chlapců? A děvčata?

Vaše dítě by si mělo být naprosto jisté, že je to nejkrásnější, nejchytřejší, nejlaskavější a nejúspěšnější člověk na světě. A musí být schopen udržet si tuto důvěru v ostatní. A tuto důvěru musíte vštípit svému dítěti.

- Jaké je vaše krédo v práci a v osobním životě?

V práci i v životě: „Dělejte, co můžete, s tím, co máte, kde jste,“ Theodore Roosevelt. V osobním životě: "Jsem dívka, nechci nic rozhodovat, chci nové šaty."


- Co by pro vás měl člověk udělat, abyste si ho vyškrtl ze seznamu známých?

Podlost.

- Hlavní mýtus o lesku z vašeho pohledu? A ten hlavní je o vás osobně?

O lesku: "Jak snadná, krásná a příjemná práce!" O výletu na Fashion Week: „Dobrý odpočinek!“ A nejhloupější mýtus o mně je, že jsem údajně vyhrál v těžké bitvě s šéfredaktory různých lesklých časopisů právo vyjádřit Meryl Streep v ruském vydání filmu „Ďábel nosí Pradu“. Vlastně jsem právě zavolal 20th Century Fox a řekl, že chci dělat tento dabing. A studio můj nápad schválilo.

- Kolik sklenic máte ve své sbírce a které jsou nejstarší a oblíbené?

Skvělá otázka! nevím. Bude nutné přepočítat.

Rozhovor: Ksenia Vagner Foto: Dmitrij Iskhakov pro #EvelinaKhromtchenkoAndEkonika

V Petrovské pasáži se úspěšně konala výstava osobních šperků Eveliny Khromchenko, které módní expertka, televizní moderátorka a spisovatelka sbírala řadu let. Při této příležitosti korespondent webu hovořil s Evelinou o její sbírce, ženské a mužské kráse a výchově vkusu.

Prosím, řekni mi, Evelino, co tě přimělo začít sbírat šperky?

Můj zájem nepochybně zbystřila účast v pořadu „Fashionable Sentence“ na Channel One – vždyť mě uvádějí hlavně v polovičních záběrech, když sedím u stolu. Šperky se mění každý den, protože na většině mých vystoupení na obrazovce je to pro diváka vidět – obraz je potřeba zpestřit. Už jsem do projektu přišla s velkou kolekcí bižuterie, ale následně šperků divoce přibývalo. Když se kvůli všem těm krabicím začalo chodit po domě docela obtížně, uvědomil jsem si, že musím něco udělat. To, co mi konečně otevřelo oči v tom, že už jsem sběratel, byla majitelka vintage butiku Victoria Shamis, která se nabídla, že s ní uspořádáme výstavu a prodej. Byla výstava, byl tam koktejl u příležitosti vernisáže, ale odmítl jsem to všechno prodat.

Tehdy jsem poprvé oznámil, že mám sbírku. Díky této informaci jsem dostal pozvání od Ekateriny Moiseeva, abych vystavil její kolekci šperků ve větším objemu. Dopadlo to moc hezky, lidem se to líbilo. S Boscem jsme udělali i krásný katalog, vlastně knihu – už o ni měla nakladatelství velký zájem... Moje sbírka začala žít vlastním životem. To ale neznamená, že jsem tyto věci přestal nosit, čas od času je používám k různým příležitostem, včetně natáčení „Fashionable Verdict“.

Možná má některý z vašich exponátů neobvyklý příběh?

Náhrdelník Maison Martin Margiela má zajímavý příběh. Koupil jsem ho, když Martin právě začal vydávat své první kolekce šperků. Jeho první řada bižuterie měla dva plastrony, z nichž menší jsem koupil. Velký plastron byl šíleně drahý a také těžký. A já sám jsem malý, a proto byl nákup malého plastronu výhodnější ze všech hledisek. Následně se ukázalo, že jsem zvolil správně. Když se Maison Martin Margiela, již vlastněný Renzem Rossem, zapojil do projektu H&M, byl tento náhrdelník vybrán pro dotisk. Bylo to velmi příjemné, protože jsem se svého času rozhodl ve prospěch kultovního předmětu.

Motýl z Alber Elbaz se ke mně dostal, když jsem sloužil jako průvodce a pomáhal Alberovi v Moskvě. Ukázal jsem mu Rudý říjen, tu část nábřeží Bolotnaja, kde novomanželé vypouštějí holuby. Podíval se na šaty nevěst a byl překvapen, když se objevily a požádaly, aby se se mnou vyfotily. Byl krásný den, koupili jsme dárek pro jeho kamaráda (Albert si nikdy nekupuje suvenýry pro sebe). Jednalo se o starožitné ozdoby na vánoční stromeček z galerie Rose of Azora. Na konci této cesty mi dal motýla, který mu byl zaslán ke schválení. Nikdy nebyl uveden do výroby, takže existuje v jediném exempláři. Skutečná couture. V tomto motýlku často přednáším, protože je ironický. Jako úsměv pro formální oblek.

Pokud jsem z vašich vyjádření pochopil, jste přesvědčen, že vzhled ženy je důležitější než cokoli jiného. Je to opravdu pravda?

Vše záleží na tom, kde se nacházíte. Soudě podle mých zkušeností s prací v programu „Fashionable Sentence“ jsou velmi důležitá externí data – ani ne fyzická, ale získaná. Byl jsem svědkem velkého množství případů, kdy „jen“ kvůli ošklivému kabátku nebo idiotskému plyšovému obleku s ušima zkolabovaly hezké svazky. V našich případech bylo nebezpečí eliminováno, ale přece! Na stejné hrábě šlapou stovky lidí. Zdá se, že hrábě jsou nedílnou součástí ženského šatníku, důležitým doplňkem. Chyby jiných lidí a cizí zkušenosti ženy nenaučí absolutně nic! Ale tak či onak, mnoho manželských párů najde štěstí, když jeden nebo oba změní svůj vzhled. Nejde o to, aby zhubli nebo podstoupili plastickou operaci. Jde o to, že se dají nový účes, nový make-up, kupují si nové oblečení a dívají se na sebe úplně jinak.

No, pokud jde o ne tak těsné vazby: například jdete po ulici a absolutně vás nezajímají vnitřní kvality kolemjdoucích. Jen chci být v hezčím davu. Trochu sobecké uvažování – touha být obklopen milými lidmi. Jistě jste si všimli, že se v evropském davu cítíte mnohem příjemněji. Protože jsou krásnější lidé. To je zvláštní, protože žijeme v zemi, kde se rodí nejkrásnější lidé na světě! Kam tedy jdou?

Velmi důležitý je vnější projev člověka, jeho hranice s okolní realitou. Řekněme, že nastoupíte do letadla a vedle vás je muž s nesnesitelně silnou vůní parfému. Jsou sice drahé a patří skvělé značce, ale on jich na sebe nasypal tolik, že se k němu nedá sedět. Ale nemůžete nic dělat, nemůžete vystoupit z letadla! A v takových chvílích začínáte chápat, že prostě musíme respektovat pocity jiných lidí. A to platí nejen pro čich, ale i pro zrak. Proč urážíte ostatní svým vzhledem, když můžete potěšit?

Existují určité minimální požadavky, které musí žena splnit, aby byla atraktivní?

Rozhodně. Především musí udržovat své tělo v tónu a čistotě, musí mít dobře upravené ruce, vlasy a pokožku. Představte si například krásku s akné. Nepříjemný. V dnešní době se můžete rychle zbavit všech kožních problémů. Nebo je například krásná dívka bez domova. Ano, ano, to se stává. Špinavý, opilý. Pomáhá jí její krása? Ne, v žádném případě. Ona sama změnila svůj život a svůj vzhled tak, že to, co jí Bůh dal, jí nejen nepomohlo, ale pravděpodobně i překáželo. A dost často nastává situace, kdy má žena ve fyzickém slova smyslu do krásy daleko. A fanynek je celý zástup, muži si ji se zájmem prohlížejí. co to je? A to je určité propojení vnitřního a vnějšího. Takové ženy nejsou nikdy nevhodně oblečené a neodcházejí z domu se špinavou hlavou. A to je velmi důležité, pokud jde o genderové vztahy. Samozřejmě, každý z nás, oblékání pro sebe, oblékání do společnosti. "Co řeknou lidé?" – tato myšlenka je vlastní ruskému charakteru. Je také důležité, co říkají známí, přátelé a příbuzní. Každý z nás si zařídí módní verdikt pro sebe.

Aniž bych odbočoval od tématu našeho rozhovoru, rád bych položil ještě jednu otázku. Asi víte, že feminismus má u nás určitou formu „neatraktivity“. Rád bych slyšel váš komentář.

Nenacházím žádnou souvislost mezi touhou žen, aby se zalíbily mužům (a naopak) a feministickým bojem za to, aby byly ženy diskriminovány na základě pohlaví, rasy, orientace, věku, etnického původu, sociálního postavení, plných sociálních práv. Žena zastávající určitou pozici by měla dostávat stejnou částku jako muž na stejné pozici, měla by mít ve všem stejná práva jako muž – to je zřejmé. Ale neměli byste se schovávat za zvučný termín „feminismus“ nahrazovat pojmy. Feministka se vůbec nevzdává touhy zalíbit se muži, prostě nechce být na muži finančně ani společensky závislá, nechce, aby společnost věřila, že žena je tvor druhé kategorie a smála se na rovinu "vtipy" jako "Žena je přítel muže."

Ale každý člověk má plné právo vypadat tak, jak chce vypadat – ať už je to muž nebo žena. Muži i ženy se mohou ptát na svůj vlastní vzhled a dostávat kompetentní odpovědi. Muži i ženy si mohou vybrat různé styly a snažit se vylepšit svůj vzhled pomocí oblečení, doplňků nebo účesů. Co s tím má společného feminismus?!

Hraje žena fér, když využívá svůj vzhled a přitažlivost v podnikání? Pokud vystoupí na mužském bojišti?

Každý člověk při podnikání používá své trumfy. Image je jedním z důležitých nástrojů k dosažení úspěchu. Když jdou na pohovor, muži i ženy myslí na to, jak budou vypadat. Je zvláštní na to nemyslet – je to velká chyba. Když si lidé promyšleně budují svou image, investují do svého podnikání a úspěchu. A pokud máte na mysli případy, kdy sekretářky dostávají vyšší pozice kvůli „spojení“ se svými nadřízenými, pak to není otázka pro mě. Jde mi o oblečení, ne o jeho nedostatek.

Měl jsem na mysli, že ženská přitažlivost je mocná zbraň, pokud jde o podnikání.

Není přitažlivost muže jeho zbraní? Takže si myslíte, že muž, který špatně vypadá a voní, může být povýšen tím, že porazí někoho se stejnou úrovní dovedností, který také dobře vypadá a voní? Ano, za žádných okolností! Nezáleží na pohlaví.

Myslíte si, že ruští muži vypadají hůř než muži v Evropě?

Každý podle svého vkusu. Je zřejmé, že pokud mluvíme o vkusu ruských žen, pak si myslím, že se jim jejich muži líbí, když je v této podobě vypustí na ulici. Někdy se podíváte a přemýšlíte, kam se vaše žena nebo přítelkyně dívala? A vkrádá se myšlenka: možná schválně znetvořuje svého muže, aby ho někdo neukradl?

Věřím, že baculatost mnoha ženám sluší, zdobí je. Protože zaoblené linie k ženské kráse neodmyslitelně patří. Žena s vyřezávanými tvary vypadá vždy atraktivně a a priori jsou všechny tyto křivky považovány za ženské. Mnoho mistrovských děl výtvarného umění a sochařství je toho příkladem. Ženská tloušťka je společností vnímána, když ne jako plus, tak určitě jako norma.

Co se týče mužů, mluvíme zpočátku o úplně jiných tvarech a liniích. V dějinách umění jsou muži rovné linie. Milé výjimky toto pravidlo jen potvrzují.

Jste považováni za standard stylu a vkusu pro miliony lidí v Rusku i v zahraničí. Máte svého stylistu?

Moje agentura Chrome Media má celý tým stylistů, plní nejrůznější úkoly a vedou spoustu projektů. „Fashionable Verdict“ má také stylisty, kteří se starají o šatník moderátorek. Program vychází každý den, každý den nosím jiné kostýmy a bylo by zvláštní si myslet, že všechny tyto šaty patří mně osobně. Existují tiskové showroomy, které spolupracují s hvězdami po celém světě a poskytují oblečení pro natáčení. To vše musí někdo shromáždit z různých adres, aniž by udělal chybu ve stylu nebo velikosti, a přinést to do sady. Bez ohledu na to, jak moc chci, nemůžu to udělat - nemám čas. Jedná se o samostatnou práci. Dívky přinášejí oblečení a nabízejí mi sady. Občas souhlasím, občas přebalím... Hledám nové značky, zajímavé modely od nových návrhářů, bižuterii a posílám to svým asistentkám. Pak už je na nich, aby kontaktovali designéry a půjčili si věci na natáčení.

Funkci stylistů spolupracujících se mnou vždy plní oděvní návrháři. Po ukončení naší spolupráce se z nich stávají dobří specialisté ve svém oboru. Například Maria Golubeva a Olya Shikhova, v nedávné minulosti mé stylistky na projektu „Fashionable Sentence“, nejsou prvními účastníky ruského týdne módy. Milena Ziyatdinova odjela do Paříže a pracuje tam v Domě Jaye Ahra. Mnoho mladých návrhářů, kteří pro mě pracovali, v současnosti úspěšně propaguje své módní značky jak na ruské, tak i zahraniční úrovni. Pomáhám lidem „dostat se na koleje“, zatímco jejich kreativita „přetéká“. V tuto chvíli dosahují hodně.

Může žena vypadat dokonale bez pomoci stylistů a vizážistů?

Všichni jsme kdysi neuměli cizí jazyk. Ale postupně se učíme. A každý to dělá jinak. Stejné je to se stylem. Dívky se to tradičně učí od svých matek, babiček, starších sester a tet. Někdy se stane, že to rodina neumí naučit, takže někteří tyto dovednosti získávají ve školách, na univerzitách – ve společnosti. V Rusku se věří, že úspěch ženy je určen úspěšným manželstvím a vlastnostmi jejího manžela. Rodiny se často snaží z dívek udělat skromné ​​šedé myšky, takže jim muži nějakou dobu nebudou věnovat pozornost. To je špatně, ženskost je třeba trénovat a rozvíjet. A pokud s tím matka nebo babička nepomohou, pak se ženy dříve nebo později dostanou do těžké životní situace a v důsledku toho nedostanou ani to, co jim naše patriarchální ruská realita připisuje - tedy šťastnou rodinu. život s dobrým manželem.

Věřím, že manželka a matka jsou pro ženu úžasným účelem. Navíc žena, která má v naší době možnost věnovat se pouze výchově dětí, je žena žijící luxusní život. Stížnosti matky od rodiny, jak je unavená z výchovy dětí, když sedí doma... taková hloupost! Zároveň si stěžuje, že vůbec není čas. Jak ne?! Dítě je od samého začátku samostatný tvor! Podle staré ruské tradice, pokud dítě něco dělá - dívá se na kamínky na zemi, trhá květiny, obtěžuje lidi v kavárně představováním a rozhovory - ruská matka vyskočí, začne být nervózní a křičet, nadávat nebohému dítěti , odnášení oblázků a květin, utírání Zvládá antibakteriálními ubrousky. Evropská matka nedělá nic. Všichni jsou si rovni a na komunikaci dítěte není nic špatného. V kavárně je vždy větší hluk od ruské matky než od dítěte. Ruský rodič se snaží vměšovat se do všech záležitostí svého dítěte. A děti by měly mít svůj osobní prostor. Pokud tento prostor uvolníte, maminka bude mít volný čas a miminko bude mít možnost stát se samostatnou osobou.

Doufám, že se situace brzy změní k lepšímu.

nevím. Buď máme všechno, nebo nic. Při pohledu na spolužáky mého syna si všimnu, že někteří rodiče jsou klidní ohledně nadváhy, kožních problémů a toho, že jejich děti jedí nezdravé jídlo a hodně sladkostí. Tyto věci mě udivují. No, jak to může být ponecháno náhodě?

Nebo když jsme například byli se synem na Mezinárodním filmovém festivalu v Moskvě, můj kluk se v davu hostů setkal s kamarády a ti byli... v šortkách a tričkách! Bylo léto, horko. Ale můj syn se neptal, proč by jeho matka měla být doprovázena ve smokingu. Chápe, že to, jak vypadá, je norma, ale to, jak vypadají jeho přátelé, když přijdou na formální událost v plážovém oblečení, to tak není. On jim to samozřejmě omlouvá, protože jsou to jeho přátelé, ale chápe, že to není normální. A co víc, oni tomu sami rozumí! Mám otázku: děti nedostávají své vlastní vstupenky na MIFF, zejména na zahajovací a závěrečný ceremoniál, tak proč jim jejich rodiče neřekli, jak se správně tvářit, aby se nekompromitovali tím, že jim tyto vstupenky dají? Ano, možná děti nerady nosí sako a kravatu, takže jim musíte buď vysvětlit, že je to nutnost, nebo je nechat doma! Možná teď budou naštvaní, ale pak budou rodičům vděční, protože ne teď - ale pozdější život je určitě zařadí do určitého dress code! Lidé mi mohou namítat, že oblečení je naprostý nesmysl, musíme naše děti připravit na řešení jiných, důležitějších problémů. Ale promiňte, když se neumíte vypořádat s „čistými nesmysly“, jak se můžete správně rozhodnout ve složitějších otázkách?!

katyadunaeva

Nejžhavější novinka v módním byznysu: Evelina Khromchenko přenechala křeslo šéfredaktorky časopisu L’Officiel manželce svého vydavatele, která nedávno ukončila kariéru modelky. Miroslava Duma získává informace z oficiálních zdrojů - v exkluzivním rozhovoru pro OK!

Foto: Dmitrij Abaza

Nebudu zastírat, že pro nás všechny a zdá se, že i pro redaktory konkurenčních časopisů se zpráva, že již nejste šéfredaktorem časopisu L’Officiel, stala něčím pobuřujícím až děsivým. Pravděpodobně si každý řekl: má cenu pokračovat v práci v tomto odvětví, věnovat tomu tolik času a úsilí, když po 12 letech tvrdé práce může vše skončit takto a přejít do rukou manželky nebo milenky vedení vydavatelství nebo osoby, která nemá dostatečné zkušenosti? Povězte nám o své cestě, jak a kde začala vaše profesní činnost? Co tě přivedlo k módě?

Jako dítě jsem si jako mnoho dětí novinářů hrál s diktafony. Od 16 let jsem zcela vědomě pobíhal s mikrofonem – připravoval jsem se na vstup na katedru žurnalistiky, sbíral publikace do kreativní soutěže. Pak jsem nejprve usilovně přemýšlel: co se stane mým tématem? Moji mentoři mi řekli: dělejte, co vás zajímá, a vaše specializace se zrodí sama. Co může zaujmout dívku, včerejší puberťačku? Jaká témata? No, samozřejmě, móda, krása a láska. Dělal jsem rozhlasové pořady pro své vrstevníky a užili jsme si spolu spoustu legrace – moji posluchači i já. Hodnocení bylo vždy velmi vysoké. Kvůli tomu jsem byla pozvána, abych vytvořila časopis pro dospívající dívky. Po vytvoření produktu – od názvu a konceptu až po design a obsah – jsem se poprvé setkal s nespravedlností života. Vydavatel, který po mně požadoval převedení své pracovní knihy z rádia do časopisu, mu tuto knihu nakonec nedal do držení - a to z toho důvodu, že ve chvíli, kdy jsem se rozhodl, jsem z rádia odešel a přinesl mu tato stejná pracovní kniha, byla jsem těhotná, na což jsem vydavatele upřímně varovala. Bál se, že bych mohla jít na tři roky na mateřskou. Ani mě to, aktivní holku, nenapadlo. Okouzlující časopis pro dospívající dívky, jehož náklad za prvních šest měsíců existence vyskočil o 300 %, se dostal do rukou milenky asistenta vydavatele. Aby rychle tiše zmizela z táců. A já se rozbrečela, upravila si make-up a běžela dál. V osmém měsíci těhotenství jsem stála na pódiu a pořádala tiskovou konferenci k uvedení časopisu Harper’s Bazaar na ruský trh. Zvláštní pozornost mi věnovala host akce Sharon Stone - v té době o dítěti jen snila...
Šestý den po porodu jsem už stála u mikrofonu na rádiu Europe Plus. Stál jsem, protože po operaci se nedalo sedět. Na konci května se mi narodil syn a v červnu jsem vedl tiskovou práci na nejprestižnější modelingové soutěži na světě – Elite Model Look.
Věřte, že nic nepodpoří hubnutí víc než zodpovědnost za velký mezinárodní projekt. Zároveň s prací tiskové atašé jsem byl aktivní novinář a neúnavně jsem psal do všech médií, která potřebovala články o módě. Byla velmi hrdá na svůj sloupek v Cosmopolitanu a články v Elle a stala se jednou z nejmladších autorek v celé historii Izvestija. Obecně jsem měl v době, kdy se v mém životě objevil L’Officiel, poměrně bohaté mediální zkušenosti.

Přesně to jsme chtěli slyšet o vaší zkušenosti, než se ujmete kormidla celého časopisu. Kdy jste cítil, že vaše obliba roste díky televiznímu pořadu na centrálním ruském kanálu, že se z vás stává nejen šéfredaktor, ale společensky významná osoba? Uvědomoval jste si, že taková obliba by některé lidi ještě více podráždila? Byl jsi na to psychicky připravený?
Slava Zaitsev vždy říká, že pokud o vás pomlouvají, znamená to, že jste naživu a někoho rušíte. Pokud chcete v životě udělat něco vážného, ​​důležitého a nápadného, ​​musíte pochopit, že vaše podnikání bude mít jistě jak příznivce, tak odpůrce. Neustále jsem dostával nejrůznější televizní nabídky a vždy jsem je odmítal, ačkoli můj management ve vydavatelství snil o televizním projektu. Ale když mi byla nabídnuta účast v programu „Fashionable Sentence“, neváhal jsem, přestože to byl první projekt v mém životě, který jsem nevyvinul já sám. Věřil jsem a stále věřím, že Channel One spustil naprosto geniální formát, který je v naší době a v naší zemi velmi potřebný. A svůj úkol v tomto programu beru velmi vážně. Vzhledem k tomu, že mi publikum bezvýhradně důvěřuje, věřím, že mu musím v čase, který mi program vymezí, poskytnout ty nejužitečnější informace – bez ponižujících diskusí o fyzických přednostech člověka nebo o vlastnostech jeho osobního vkusu. Chovají se ke mně velmi mile.

Kdyby vás najednou někdo strčil, koupil vám dobré místo, jak se často stává, bylo by to pro vás v kariéře a životě jednodušší? Nebo nelitujete potíží, kterými jste si museli projít?
To nejsou obtíže, to jsou nezbytné podmínky pro růst. Vše musí být včas: jak je půda připravena, tak semeno vyklíčí. Šanci, tuto zářící kouli, kterou vám Bůh hází, můžete vidět pouze tehdy, jste-li připraveni ji chytit. I ti lidé, kteří zdědí moc a peníze, se na své poslání připravují od dětství. Věnujte pozornost tomu, jak byli dříve vychováváni budoucí panovníci. Když si přečtete paměti o výchově dětí v rodině posledního ruského cara, můžete vidět spoustu věcí, které nezapadají do stereotypních představ o carském životě. Například nejslavnější z Nikolaiových dcer, Anastasia, neměla ani vlastní ložnici - sdílela pokoj se svou starší sestrou. Anastasia spala na tvrdé vojenské posteli. Aby se dívky mohly vykoupat, nosily vodu samy bez pomoci služebnictva. Ranní koupel byla studená, večerní koupel vlažná. Povoleným luxusem je kapka parfému na večerní koupel. Nějak se to moc nedá srovnat s pohádkami o princeznách, že? Nebo se zamyslete nad tím, proč si ruští aristokraté, kteří uprchli z Ruska do Paříže, otevřeli módní domy a dílny specializované na luxusní výšivky a švadleny? Protože se v těchto řemeslech skvěle vyučily, bylo to součástí vzdělávacího programu pro dívky z dobrých rodin v Rusku. A všichni uměli dovedně vyšívání. A jaké těžké úkoly před kluky stály! Ale když dětem, které měly všechno a ještě víc, byly předepsány sparťanské podmínky, fyzická práce, každodenní pečlivý trénink v řadě předmětů, nikdo si nedokázal představit, že dojde k revoluci. Na vedení státu byli připraveni od mládí a se ctí snášeli všechny těžkosti přípravy na svou budoucí roli. Měl jsem to štěstí, že jsem to pochopil velmi brzy, a vždy jsem vděčně přijímal jakoukoli potřebu překonat. Vždycky mě třeba překvapí, jak si student může dovolit nepracovat. Kromě diplomu z Fakulty žurnalistiky Moskevské státní univerzity jsem během pěti univerzitních let získal seriózní produkční zkušenosti v novinách, rozhlase, televizi a PR. Navštívil jsem pět adres denně. Vždy jsem kombinoval více projektů a byl jsem jen rád, že je co kombinovat. Už se zdálo nemožné pracovat. Když jsem přišel do časopisu, ukázalo se, že to možné je. Mimochodem, vzpomínám si, že můj vydavatel tehdy velmi žárlil na můj rozhlasový pořad a já se musel rozloučit s mikrofonem, který jsem prostě zbožňoval. Ale jsem svému bývalému nakladateli velmi vděčný za jeho neocenitelné zkušenosti. Vždy mě postavil do těch nejtěžších podmínek a dal mi minimální rozpočty. A tuto výzvu jsem vždy přijal, protože byla zajímavá – udělat dobrý produkt za hodně peněz není pro profesionála tak těžké, ale zkusit udělat něco konkurenceschopného za málo peněz. Mnoho lidí si myslí, že jsem v tom byl docela dobrý. I dnes vnímám, co se děje přesně takto – s vděčností. Co nás nezabije, to nás posílí.

Mnoho pracujících žen se ponoří do toho, co milují, a jak se často stává, na úkor svého osobního života a někdy i svého zdraví. Jak najít tu správnou rovnováhu?
Největší chybou, kterou dělají všechny ženy, které se vášnivě věnují svému oblíbenému podnikání, je dávat bez výhrad. Zdá se, že ztrácet čas sám se sebou je zločin. To mimochodem platí i pro muže. Čím dříve si člověk uvědomí háček v tomto příběhu, tím lépe pro něj. Nyní si v Americe oblíbili takzvané „životní kouče“: tito lidé jsou placeni tím, že přesvědčivě vyprávějí to, co bylo kdysi zvykem zdarma slýchat od starších příbuzných v rodině. Výhodou „životních koučů“ ale je, že jsou mimo vaši situaci a na rozdíl od vaší milující babičky vás mohou vidět zvenčí. A také posloucháte jejich rady, protože jim hodně platíte. Proto se ty nejjednodušší pravdy, které hlásají, skutečně stávají účinnou zbraní v boji za šťastný a úspěšný život. Hlavním a podle mého názoru velmi správným základem jejich programů je, že navrhují vzít za samozřejmost následující skutečnost. Váš život se skládá ze čtyř stejných, zdůrazňuji, rovných částí: kariéra, rodina, sebe – vaše morální a fyzické zdraví, vnější a vnitřní krása – a nakonec vaše sociální síť – přátelé, koníčky. Váš úspěch a váš pocit štěstí lze dosáhnout pouze seriózní prací na řešení problému každé z těchto částí. A také udržováním rovnováhy rovnosti všech těchto částí ve vašem životě. Vidíte, jak je to jednoduché: pokud si neuděláte manikúru, budete vypadat dobře, vyzařovat klid, utrpí vaše rodina, kariéra, sociální síť... A tak dále v kruhu. Každá žena, která sní o dosažení kariérních výšin, by si měla do diáře zapsat jako nejdůležitější dětskou soutěž v karate, výlet s manželem na trh pro čerstvou zeleninu nebo společenský výlet ve společnosti své nejlepší kamarádky. Určitě budu tuto nauku praktikovat ve svém novém životě.

PŘEČTĚTE SI CELOU VERZI ROZHOVORU V TIŠTĚNÉ VERZI ČASOPISU OK!

© 2024 bridesteam.ru -- Nevěsta - Svatební portál