Evelina Khromchenkon haastattelu muodista. Persoonallisuuden kehityksen kronikka. Älä osta kymmeniä halpoja T-paitoja, joissa on hauskoja iskulauseita. Ne näyttävät sinusta vain hauskoilta

Koti / Kaikki tyylistä

kestää useita tunteja. Eikä hän ottanut mukaansa mitään muuta kuin vasta silitetyt housut. Mutta minun piti jäädä Pariisiin neljäksi päiväksi. Kengät olivat myös samat, korkokengillä, ja koko tämän ajan tyttö juoksi niissä. ”Kun saavuin kotiin, näytti siltä, ​​ettei minulla ollut enää jalkoja. Mutta sen jälkeen kantapäät näyttävät kasvaneen niihin!” - Evelina hymyilee. Mutta ennen tätä tapausta hänellä oli suuria ongelmia korkokenkien kanssa ja hän yritti olla käyttämättä niitä. Kuten myös lyhyet hameet, joita Evelina periaatteellisista syistä vältti. ”Kuten monet nuoret olennot, olin varma, että ihmisten pitäisi arvostaa minua älykkyydestäni, kyvyistäni ja kovasta työstäni. Kunpa tietäisin silloin, että minihameet ja terävä mieli eivät häiritse toisiaan, vaan päinvastoin auttavat. ”Ajatus siitä, että vaatteiden avulla voidaan saavuttaa haluttu vaikutus, tuli kuitenkin jo silloin mieleen.

Joten Moskovan valtionyliopiston journalismin laitoksen ensimmäisen vuoden opiskelijana hän meni kuuluisan toimittajan haastatteluun, jolla oli hyvin tarkka tavoite - saada kolumni suosituimpaan nuorisolehteen. Kokouksessa minulla oli päälläni erittäin muodikas silkkipusero, haalistun ruusun värinen maxihame ja siihen sopivat designsaappaat, mikä oli tuolloin harvinaisuus. "Minä

Hän teki vaikutuksen ilmestymällä ajoissa, mitä hän ei selvästikään odottanut nuorelta neiolta. Ja luonnollisesti, koska hameeni lepahti kävellessämme käytävää pitkin, hän päätti jopa hemmotella minua kahvilla. Ja minulla on jopa osio muodista."

lähetä maestrolle numero hänen haastattelunsa kanssa. Hänen tilauksensa mukaan lehtiin tehtiin minkin turkista tehty kirjekuori. Se kiinnitettiin kierretystä punosta tehdyillä husaarikarabiineilla, jotka Evelina osti tilaisuuteen San Franciscon vintage-liikkeestä.

Tämä turkisesine asetettiin useisiin kerroksiin kermanväristä käärepaperia, joka oli kasteltu Christian Dior -hajuvedellä. Valmis nippu sidottiin yhteen sopivalla satiininauhalla ja pakattiin isoon paperipussiin. Kuriiri oli Khromchenkon assistentti Pariisissa. Hän toimitti arvokkaan paketin henkilökohtaisesti Gallianon toimistoon... John piti artikkelista. Kun couturierilta myöhemmin kysytään, mitä Venäjä merkitsee hänelle, hän vastaa: "Punainen tori, kaviaari ja Evelina Khromchenko." Siitä lähtien joka kerta Evelina

saapuu muodin pääkaupunkiin, kimppu Johnin tervehdyksellä odottaa häntä varmasti hotellissa.

Pradan korkokengät harmaata mokkanahkaa. Kuvittele hänen hämmästyksensä, kun hänen vartalonsa tyylikäs ruskeaverikkö, silmälasit, pukeutunut harmaisiin leveisiin housuihin, yhteensopivaan kashmirpuseroon ja täsmälleen samoihin kenkiin, nousi häntä vastaan. Siitä lähtien eri puolilla maailmaa työskennelleet pariisilaiset ja moskovalaiset päätoimittajat ovat kadehdittavalla johdonmukaisuudella, sanaakaan sanomatta, täydentäneet vaatekaappiaan vastaavilla asioilla.

muovipussi. Siellä olin yllättynyt nähdessäni saman parin! Hän osti minulle lahjaksi samanlaiset sandaalit kuin hänen! Voitteko kuvitella, mikä saavutus tämä on naiselle?" - Khromchenko nauraa.

– Pyrin varmistamaan, että perusasiat - housut, tuppimekot, hameet, kengät - yhdistetään helposti toisiinsa ja iltaryhmään, Evelina selittää. ”Päivän vaatekaappi on tausta, jossa asusteet toimivat hyvin, joten otan mukaani useita päivälaukkuja, ja ilta-asetissa laukku ei voi loistaa mekkoa paremmin, joten kaksi iltalaukkua riittää - toisessa kultainen ja toisessa hopeaa metallia." Kaikki tämä mahtuu helposti yhteen matkalaukkuun. Joissakin Pariisin hotelleissa on erikoispalvelu: he purkavat matkalaukun, laittavat vaatteet järjestykseen ja ripustavat ne kaappiin - tämä säästää huomattavasti työaikaa.

korut ovat kaikkien saatavilla”, tv-juontaja sanoo.

Jos haluat olla oikea mies, tietysti..."

Kommentit

kunnioittaa ja ihailla

Kannatan, että nautin hänen neuvojensa kuuntelemisesta

Tyylikäs nainen. On sääli, että hänet erotettiin L'Officiel-lehden päätoimittajan virastaan ​​(jos se on totta).

Evelina Khromchenkon haastattelu

10. huhtikuuta vierailemassa Alexandra Generozova ja Lena Rodak vierailee todellinen muotimaailman asiantuntija, suosittu TV-juontaja, toimittaja ja kirjailija sekä keskusteluohjelman "Fashionable Sentence" pääkriitikko - Evelina Khromchenko.

Esitys jäi väliin Viikko & Tähti sunnuntaina klo 17.00-18.00? Lue Evelina Khromchenkon haastattelu verkkosivuilta Eurooppa Plus, ja opit kaiken muotimaailman viimeisimmistä trendeistä!

Sasha: Lämpimänä keväisenä sunnuntai-iltana on niin mukavaa sanoa hei, hei, hei Lena Rodakille, kaikille Europe Plusin kuuntelijoille ja tietysti vieraallemme! Kevät räjähtää kirkkaasta vehreydestä, linnut levittävät höyheniä, ja me, untuvatakit ja UGG-saappaat pois heitettynä, katsomme vaatekaappiamme, huokaamme ja käymme ostoksilla! Puhutaanpa siitä, kuinka voit virkistää tyylisi, olla ajankohtainen keväällä 2016 ja pysyä silti omana itsenäsi vieraamme - muotimaailman tyylikkäimmän, tunnetuimman ja kenties vaarallisimman naisen - ainutlaatuisen Evelina Khromchenkon kanssa! Hyvää iltaa! Kun vuosi sitten kysyimme kauden muotitrendeistä, huomasit pienen valkoisen mekon sekä vaaleanpunaisen ja sinisen ruudullisen kuvion. Vaarana olla epäalkuperäinen – mikä on trendissä nyt?

Evelina Khromchenko: Trendit ovat johdonmukaisia. Muoti reagoi hyvin kriisiin ja säästää rahaa, joten jos ostit pienen valkoisen mekon viime kaudella, teit oikein, sillä pieni valkoinen mekko on aina trendissä. Pieni valkoinen mekko on yhtä hyvä sijoitus kuin pieni musta mekko. Lisäksi valkoiset housupuvut, erilaiset valkoista paperia jäljittelevät asut sekä valkoiset iltasetit, pääasiassa valtavia virtaavia mekkoja - kaikki tämä ei ole koskaan ollut tärkeämpää.

Evelina Khromchenko: Itse asiassa tiukka musta mekko saa pullean tytön näyttämään vielä lihavammalta, älä huijaa itseäsi. Jos pullea tyttö haluaa pukeutua pieneen valkoiseen mekkoon, hänellä on siihen varaa, vain sen mittasuhteen tulee olla oikea suhteessa hänen lihavuuteensa.

Lena: Kaikki sanovat, että muoti on yksilöllistä, ja sinun on valittava oma tyylisi. Ja tämä ei johda siihen, että otin sen, laitoin roskia itselleni, lisäsin kauhua - ja sillä ei ole väliä, olenko minä tällainen vai olenko muodikas?

Evelina Khromchenko: Esimerkiksi 90-luvulla olin pariisilaisen couturierin avajaisliikkeen esittelyssä. Rikkaan oligarkin vaimo tuli sinne, kaikki hänessä oli kaunista. Hiuksissaan hänellä oli korkean hiustyylinsä lisäksi timanttitiara ja jostain syystä yhtäkkiä eläviä erivärisiä gerberoja. Hänellä oli yllään jonkinlainen couture-mekko, hyvin lyhyt, erittäin kiiltävä, hyvin brodeerattu, epäilen luonnollisilla jalokivillä. Hänellä oli yllään kimaltavat sukkahousut. Hänen jaloissaan olevaa rakennetta on vaikea kuvailla. Sitten ensimmäistä kertaa tajusin, että erittäin huono on jopa hyvä.

Lena: Valmistamme kaikille vieraille todistuksen. Tässä on mitä meillä on sinulle.

Sasha: Evelina Khromchenko on tyyliasiantuntija. Hän näyttää tietävän kaiken brändeistä ja muotitaloista, mitä hän tekee ja mihin tyyli ja kiilto ovat menossa. Mutta tämä, kummallista kyllä, ei ole tärkein asia! Pääasia, että hän tietää, miten ihmiset toimivat, miten näemme toisemme ja mitä emme näe itsessämme! Meistä tulee todennäköisesti yhtä hyviä asiantuntijoita. Ei tarvitse muuta kuin mitään: valmistua Moskovan valtionyliopiston journalismin osastolta arvosanoin, johtaa muotilehteä ja ryhdy tuomariksi huipputelevisio-ohjelmassa. Jos tämä toimii, usko minua, muiden kanssa ei tule ongelmia! Mutta silti, missä opiskella muotiasiantuntijaksi? Tekstiiliopistossa? Couturierin avustajana?

Evelina Khromchenko: Tiedätkö, näin elämä opettaa. Jos haluat saada jotain, muista katsoa ympärillesi, niin onnistut. Jo ennen kuin löysin erikoistumiseni journalismiin, seurasin samaa suuntaa: muoti, kauneus, rakkaus. Lopulta annoin kauneutta ja rakkautta muille asiantuntijoille ja pidin muodin itselleni.

Lena: Viime vuonna meille yllättäen ylistit kotimaisia ​​suunnittelijoita. Miten he elivät vuoden aikana, ilmestyikö uusia nimiä?

Evelina Khromchenko: Monet niistä, nämä uudet nimet, ovat ilmestyneet. Kaikki eivät vain selviytyneet, vaan myös uusia asiakkaita ilmaantui, tarkoitan kansainvälisiä tunnettuja monimerkkejä. Sellaisten merkkien läsnäolo, joissa tämä on jo mitali suunnittelijatakin käänteessä, herättää todella suurta kunnioitusta. Kaikki nämä nuoret tekijät, joiden nimeä kaikki eivät ehkä tiedä, mutta pian tietävät, Andrei Artemovista Vika Gazinskajaan, leviävät nykyään kulovalkean tavoin ympäri maailmaa. Heidän toimintansa muoti on erittäin suuri, nämä ovat tämän hetken nimiä.

Sasha: Onko uusien ideoiden kriisi?

Evelina Khromchenko: En sanoisi niin, koska nyt on enemmän tyylin kuin uusien ideoiden aika, vallankumouksellinen, mahdoton. Se, miten setti on tyylillisesti päätetty, miten erilaisia ​​trendejä ja menneisyyden erilaisia ​​reinkarnaatioita voidaan verrata yhden setin sisällä, tämä tulee esiin ja siitä tulee tärkeintä. Mutta pohja - se ei muutu, samat 8 muodikasta tyyliä, joista puhun 14. huhtikuuta GUM-näyttelytilassa, ne ovat samat kuin 100-200 vuotta sitten, kuten nykyään ja 100 vuoden kuluttua - ovat varmasti merkityksellisiä .

Sasha: Evelina, pidät tapahtumaa 14. huhtikuuta. Kerro mitä se tulee olemaan? "8 muodikasta tyyliä. Kuinka valitset omasi”, Punainen tori, GUM-juhlasali klo 18:30.

Evelina Khromchenko: Mestarikurssin antaa "Evelina Khromchenko Fashion School" Moskovassa ja muissa kaupungeissa. Matkustamme melko usein kaupunkeihin paikallisten järjestäjien kutsusta tai järjestämme paikallisia mestarikursseja itse. Se toimii edutainment-periaatteella: viihdettä ja koulutusta yhtä aikaa, ts. se on terveellistä viihdettä. Mestarikurssin ensimmäisessä osassa pidän luennon aiheesta ”8 muotityyliä. Kuinka valita omasi." Tauolla kuuntelijat juovat kahvia ja syövät jäätelöä piristääkseen itsensä. Ja sitten he saavat vastauksia kysymyksiinsä, jotka he kirjoittavat paperille. Sitten otamme kaikki selfieitä, ja kuka haluaa, saa nimikirjoituksia.

Sasha: 8 tyyliä. Mitä nämä tyylit ovat, miksi 8?

Evelina Khromchenko: Koska päivän aikana jokainen nainen suorittaa välttämättä vähintään 8 roolia. Harkitse itse: ensinnäkin, jokainen nainen on fashionista, kukaan ei kiistä sitä. Lisäksi työssä jokainen nainen tarvitsee tyylin, jota kutsutaan bisnestyylikkääksi. Kun hän lähtee töistä ja hänestä tulee vaimo ja äiti, hän valitsee Lady Liken. Yöllä jokaisesta vaimosta tulee rakastajatar, vau, täälläkin tarvitaan erityisiä vaatteita. Jokainen nainen on sydämeltään prinsessa, joten ajatus isosta hameesta, punertavista sävyistä, tylleistä ja tutusista on jokaisen naisen päässä, vaikka hän olisi 76 tai koko 68. Sitten he ovat melko rohkeita, he kyllästyvät jatkuvaan vaatekaappikuvaan, he rakastavat avantgardia. Avantgarde-naiset odottavat meitä joka vaiheessa. Ja lopuksi emme unohda, että on urheilullista ja rentoa tyylikkyyttä.

Lena: Pitäisikö jokaisen naisen vaatekaapissa olla 8 tyyliä? Joskus rahat eivät riitä yhteen tyyliin.

Evelina Khromchenko: Toisessa luennossani "25 muodikasta sijoitusta vaatekaappiisi" puhun siitä, kuinka voit johtaa missä tahansa näistä kahdeksasta tyylistä vain 25 oikein valitun esineen avulla. Usko minua, et tarvitse liikaa asioita. Muoti pätee täysin yhtä lailla mihin tahansa lompakkoon. Jos valkoinen on muodissa, niin se on muodissa sekä Avenue Montaignella että Pushkin-aukion käytävällä.

Lena: Blitsopros Europa Plus -palvelussa. Lyhyt kysymys - lyhyt vastaus.

Minkä merkin kanssa eroat viimeisenä?

Evelina Khromchenko: Nyt ei ole enää häpeä sanoa, että tämä tuotemerkki on nimeltään "Evelina Khromchenko".

Evelina Khromchenko: Joskus naisella ei ole tarpeeksi hametta mennäkseen naimisiin.

Oletko lempeä inhimillisiä heikkouksia kohtaan?

Evelina Khromchenko: Erittäin.

Uskotko horoskooppeihin?

Evelina Khromchenko: Se riippuu siitä, kuka ne säveltää. Jos otamme horoskoopit tieteenä eikä hölynpölynä. Tosiasioiden kanssa ei voi kiistellä.

Feminismi 2000-luvun 1500-luvulla – eikö se ole liikaa?

Evelina Khromchenko: Minusta tuntuu, että tämä on jo normi.

Evelina Khromchenko: Joo. Mutta itse asiassa se riippuu.

Terveellinen uni - kuinka monta tuntia?

Evelina Khromchenko: Kuinka paljon he antavat?

Oletko masentunut?

Evelina Khromchenko: No, tietysti edelleen ihmisiä. Sitä ei vain voi tehdä pitkään. Nautin masennuksesta, se riittää.

Oletko valmis lähettämään itsellesi tekstiviestin menneisyyteen?

Evelina Khromchenko: Eläisin tietysti itseni. Sanoisin itselleni: "Odota, teet kaiken oikein, pikkuinen!"

Uskotko rakkauteen ensi silmäyksellä?

Evelina Khromchenko: Ei.

Edessäsi on aikakone. Nimeä paikka ja päivämäärä!

Evelina Khromchenko: Menisin kuuluisaan Christian Dior -ohjelmaan, jonka lopussa Harper’s Bazaar -lehden päätoimittaja Carmen Snow sanoi: "Tämä on todellinen "uusi ilme, Christian!"

Sasha: Ovatko vintage-tuotteet trendikkäitä tänä kesänä? Mitä vintage-vaatekaappia suosittelisit fashionistalle vuonna 2016?

Evelina Khromchenko: Itse asiassa tämä on erittäin vaarallinen suunta. Vintage on eri asia kuin vintage. Vintage on jotain, joka oli 25 vuotta sitten, ja sinun on voitava käyttää sitä. Jos tarkoitat viime kauden asioita, koko vaatekaappisi vaihtaminen ei todellakaan ole välttämätöntä, vaikka sinulla olisi paljon rahaa. On tarpeen muodostaa vaatekaappi. Laadukas vaatekaappi on sama työ, joka vaatii aikaa ja vaivaa, eikä vain rahaa, ja se kestää koko elämäsi.

Sasha: Coco Chanel sanoi, että muoti on se, mikä menee pois muodista. Tämä on totta? Vai onko asioita, jotka eivät koskaan mene pois muodista?

Evelina Khromchenko: Ehdottomasti todellinen. Lisäksi puhun tästä erittäin yksityiskohtaisesti 26. toukokuuta GUM-kuntosalilla luennolla "25 muotisijoitusta". Tule, kerron sinulle kaiken.

Lena: Evelina, niille, jotka eivät pääse mestarikursseillesi, kerro meille tulevan kesän väritrendit. Mitä värejä minun pitäisi käyttää?

Sasha: Palataan mestarikurssiisi. Onko Venäjän kaupunkien kuulijoilla toivoa, että mestarikurssi tulee myös heille?

Evelina Khromchenko: Varmasti. Suunnittelemme parhaillaan matka-aikatauluamme vuoden 2016 toiselle puoliskolle. Ilmoitan sinulle kaikista uutisistani sosiaalisissa verkostoissani.

Lena: Evelina, mitä kysymyksiä sinulta kysytään useimmiten?

Sasha: Kutsumme sinut käymään läpi viikon tapahtumia. Luemme meitä huolestuttavat uutiset, ja sinä annat lyhyen kommenttisi.

Kaliningradissa oli tyttö, joka pystyi helposti kilpailemaan Kim Kardashianin kanssa erinomaisella omaisuudellaan. Tämä on 22-vuotias Anastasia Kvitko. Evelina, luuletko, että anorektisten androgyynien aika on ohi? Ovatko "plus-size"-malleista tulossa yhä suositumpia?

Evelina Khromchenko: Olen täysin varma, että jokainen nainen on kaunis, vartalotyypistä riippumatta. Olen närkästynyt, mitä tarkoitat "vain Anastasia löytyi"? Kyllä, koko maamme on tällainen!

7. huhtikuuta alkoi uusi St. Petersburg Fashion Weekin kausi. Erikoisvieraana on ranskalainen suunnittelija Frank Sorbier. Evelina, Pietari on kulttuuripääkaupunkimme, ja kumpi on vaatteissa tyylikkäämpi - pietarilaiset vai moskovilaiset?

Evelina Khromchenko: He pukeutuvat täysin eri tavalla näissä kahdessa kaupungissa. Pietari on aina pastellisävyinen, kirkkaiden värien puuttuminen. Moskova ei pelkää kirkkaita värejä ja lisää aina pisaran kirkkaita värejä. Pietarissa tätä pidetään sopimattomana. Nämä ovat täysin erilaisia ​​​​makuja, jotka muotiliikkeiden ostajat aina ottavat huomioon.

Legendaarinen kenkäsuunnittelija kristillinen Louboutin jälleen yllätti maailman, esitteli uuden mielenkiintoisen uutuuden - nude tyylin kengät. Yksivärisen, joka sulautuu vaatteiden sävyyn, pitäisi antaa naiselle visuaalisen mukavuuden tunne. Evelina, tänä vuonna Venäjällä "Louboutins" on tullut tutuksi. Käytätkö tämän merkkisiä kenkiä?

Evelina Khromchenko: Tämä ei ole aivan viimeinen, se on liian leveä minulle. Pidän enemmän muista valmistajista. Alastonkengät ovat itse asiassa balettikengät. Tasainen pohja, hieman kohotettu kantapää, 1,5 cm. Ja ne ovat teräviä, tämä on iso trendi nyt - teräväkärkiset balettitassut. Niiden pääominaisuus on ihon väri, se liittyy samaan tekijään, jonka vuoksi nainen valitsee nude kynsilakan. Christian Louboutinin elämä ja työ liittyvät vahvasti kynsilakkateemaan. Hänen ensimmäinen punainen pohjansa syntyi, koska hänen sihteerinsä unohti pullon punaista lakkaa pöydälle. Hän valmisteli erän kenkiä lähetettäväksi tanssijoille (hän ​​palveli pariisilaisia ​​tanssikerhoja), mutta tajusi, että jotkut kengistä eivät olleet kovin mielenkiintoisia suunnittelussa, ja päätti jollain tavalla piristää niitä. Pullo punaista lakkaa lähti töihin. Näin syntyi Christianin punainen pohja.

Sasha: Evelina, sinulla on niin uskomattoman informatiivinen, eloisa sivusto. Viekö se paljon aikaa ja rahaa? Koko toimitustiimi?

Evelina Khromchenko: Toimitus on olemassa, mutta se ei ole kokonainen, se on hajallaan eri paikoissa. Ohjelmoijani ovat sekä Moskovassa että New Yorkissa. Toimittajani toimivat sekä Orenburgissa että Pariisissa. Yhteyspäällikköni on Moskovassa ja kasvattaa kahta lasta. Muotitoimittajan kotipaikka on Pariisi.

Lena: Koska toimituksesi on niin hajallaan, olisi ehkä aika järjestää online-kokouksia, mestarikursseja, webinaareja, jotta ihmiset kaikkialla maailmassa voivat muodostaa yhteyden Internetiin ja kuunnella suosituksiasi?

Evelina Khromchenko: Jaan sen "Couture" ja "Pret-a-porter". Mestarikurssin luento on haute couturea, sen voi kuunnella vain henkilökohtaisesti. Mitä tulee kysymyksiin vastaamiseen, tämä on valmis pukeutumaan, järjestämme webinaareja tästä aiheesta. Webinaarimme Facebookin kanssa oli valtava menestys. Nyt VK ja minä valmistelemme uutta webinaaria, josta ilmoitamme VK:ssa, verkkosivustollani ja kaikissa sosiaalisissa verkostoissani. Uskon, että se on myös mielenkiintoinen ja unohtumaton.

Sasha: Voinko pyytää sinulta tuoreita evelinismejä?

Evelina Khromchenko: Katsotaanpa. Annan lyhyitä vinkkejä, joita ehkä joku todella tarvitsee. Olen varma, että oikein pukeutuminen on hienoa taidetta ja työtä. Olen varma, että minkä kokoisia tahansa voi pakata kauniisti. Etkä voi kärsiä peilin edessä, että olet jotenkin erilainen. Sinä olet sellainen! Muita ei tule olemaan! Rakasta mitä sinulla on! Pääasia on rakastaa! Muotimaailman tärkein kriteeri on kummallista kyllä, pidätkö siitä vai et. Itse asiassa muita ei yksinkertaisesti ole. Naiselle, joka tuntee itsensä kauniiksi, ei ole ratkaisemattomia ongelmia. Siksi ensimmäinen tehtäväsi on olla varma, että sinä ja vain sinä olet kaunis! Ja kun aloitat uuden elämän, älä unohda ensin päästä eroon vanhoista vaatteistasi.

Sasha: Evelina, tunti meni niin nopeasti! Kiitos, että käytit aikaa ja tulit luoksemme! Ystävät, vieraamme oli Evelina Khromchenko, kenties arvovaltaisin muodin ja tyylin asiantuntija.

Lena: Haluan muistuttaa, että voit kuunnella Week & Star -ohjelmaa podcasteissa. Lataa ne iTunesin kautta ja myös Internet-portaalin http://chameleon.fm kautta.

Sasha: Sanomme sinulle hyvästit tasan viikoksi! Tapaamme sunnuntaina klo 17.00 Moskovan aikaa. Alexander Generozov ja Lena Rodak olivat kanssasi, hei!

Esiintyjät

verkossa

KinoKaif

Tiedotusväline "Europe Plus" rekisteröitiin 21. marraskuuta 2014 jakelumuodossa "Network Edition". Sertifikaatti El No. FS77-59972, päivätty 21. marraskuuta 2014, liittovaltion viestintä-, tietotekniikan ja joukkoviestinnän valvontapalvelun (Roskomnadzor) myöntämä.

* Mediascope, Radio Index - Venäjä (kaupungit, joissa asuu vähintään 100 000 ihmistä), huhti-syyskuu 2017, radioasemien päivittäinen tavoittavuus (ma-pe, 06h-24h) vähintään 12-vuotiaiden keskuudessa.

Sovimme tapaavamme Evelina Khromchenkon "?ve o'clock" -muodossa Moskovan Ritz -hotellin aulassa, jossa teekupin ääressä erilaiset seuralaiset tykkäävät kuvata kunnollisia maisemia kokouksiinsa "välissä". Buffet, 20 euroa: suupalan kokoisia kakkuja, brownieta, suklaata, hedelmiä, kahvia, erinomainen teemenu ja samppanjaa laseilla. Menin ostamaan mansikoita, kun yksi televisio-ohjaajista ja yksi näyttelijöistä laittoivat makeisia yhteiselle lautaselle. Oikealla kulmassa yksi juorukolumnisteista puhui avoimesti Applen kanssa. Toisessa Evelina oli jo hyvästelemässä italialaisen näköistä nuorta miestä, joka osoittautui hänen Moskovan asuntonsa suunnittelijaksi. "Rakastan muuttaa ympäristöäni, tarvitsen sitä kuin uusia kenkiä tunteakseni eläväni." Pukeutunut kuten kaikki muotitoimittajat: turvallinen, varovainen, rento tyylikäs - mustat housut miesten tyyliin, alkoholipitoinen T-paita, sininen puuvillatakki lyhyillä hihoilla. Tältä hän näytti pari kautta sitten... "No, teetä, ehkä?" - hän kysyi. "Kyllä, haluaisitko maitoa?"

Y.P.: Mikä vaikutti eniten suhteeseesi vaatteisiin?

Evelina Dominico Dolcen ja Stefano Gabbanan kanssa

Y.P.: Ja "muodikas tuomio"? Entä loputon visuaalinen kulutus? Makeistehtaan johtajana haluatko marinoitua kurkkua töiden jälkeen? On vain niin, että muotiin kohdistuneen kiinnostuksen kauden jälkeen monet tuntevat olonsa väsyneiksi...

  • 19 MINUUTTIA 38 SEKUNTIA. Toimittajan sana 22.12.2017
  • 5 elokuvaa, joita kannattaa katsoa TÄNÄ TALVENA 12.4.2017
  • Harjakattoisia pannukakkuja. Resepti 12.4.2017
  • Joulukuu 2017 (3)
  • Marraskuu 2017 (1)
  • Lokakuu 2017 (1)
  • Syyskuu 2017 (3)
  • Heinäkuu 2017 (2)
  • Toukokuu 2017 (3)
  • Huhtikuu 2017 (7)
  • Helmikuu 2017 (7)
  • Joulukuu 2016 (6)
  • Marraskuu 2016 (5)
  • Syyskuu 2016 (2)
  • Heinäkuu 2016 (6)
  • Kesäkuu 2016 (2)
  • Toukokuu 2016 (3)
  • Maaliskuu 2016 (7)
  • Helmikuu 2016 (9)
  • Joulukuu 2015 (15)
  • Lokakuu 2015 (9)
  • Syyskuu 2015 (6)
  • Elokuu 2015 (7)
  • Kesäkuu 2015 (5)
  • Huhtikuu 2015 (8)
  • Maaliskuu 2015 (11)
  • Helmikuu 2015 (7)
  • Tammikuu 2015 (7)
  • Joulukuu 2014 (12)
  • Marraskuu 2014 (11)
  • Lokakuu 2014 (11)
  • Syyskuu 2014 (15)
  • Elokuu 2014 (2)
  • Heinäkuu 2014 (13)
  • Kesäkuu 2014 (10)
  • Huhtikuu 2014 (24)
  • Maaliskuu 2014 (13)
  • Helmikuu 2014 (11)
  • Tammikuu 2014 (7)
  • Joulukuu 2013 (17)
  • Marraskuu 2013 (13)
  • Lokakuu 2013 (8)
  • Syyskuu 2013 (11)
  • Kesäkuu 2013 (5)
  • Toukokuu 2013 (3)
  • Huhtikuu 2013 (8)
  • Helmikuu 2013 (5)
  • Joulukuu 2012 (3)
  • Lokakuu 2012 (5)
  • Syyskuu 2012 (3)
  • Kesäkuu 2012 (6)
  • Toukokuu 2012 (15)
  • Maaliskuu 2012 (15)
  • Joulukuu 2011 (15)
  • Marraskuu 2011 (13)
  • Syyskuu 2011 (14)
  • Heinäkuu 2011 (15)
  • Toukokuu 2011 (13)
  • Maaliskuu 2011 (9)
  • Tammikuu 2011 (1)
  • Joulukuu 2010 (18)
  • Lokakuu 2010 (15)
  • Elokuu 2010 (10)
  • Heinäkuu 2010 (3)
  • Toukokuu 2010 (4)
  • Maaliskuu 2010 (2)
  • Huhtikuu 2009 (12)

Sivuston materiaalien kopioiminen vain lehden toimittajien luvalla. // Tulla sisään

Evelina Khromchenko: haastattelu

Tilaa yhteenvetomme

Kaikki käyttäjät

Yksi muotimaailman vaikutusvaltaisimmista ihmisistä, toimittaja, TV-juontaja ja tunnettu kirjailija Amerikassa ja Euroopassa. Evelina on mukana Venäjän television 25 suosituimman juontajan luokituksessa.

MITROFANOVA: Olen erittäin iloinen voidessani toivottaa Evelina Khromchenkon tervetulleeksi studioon. Evelina löysi aikaa mestarikurssinsa odotukselle, joka järjestetään 24.6. klo 19:00 GUM-kuntosalilla ja jonka nimi on ”Muotikausi syksy-talvi 2015-2016”. Evelyn, anna minun sanoa se kerran elämässäni, Evelina Leonidovna Khromchenko.

KHROMCHENKO: Voi Jumalan äiti. Hei rakkaat ystävät.

MITROFANOVA: Evelina Leonidovna. Ja muuten, se on kaunis, se sopii, se on hyvin melodinen.

KHROMCHENKO: Kiitos.

MITROFANOVA: No, he todella harvoin kutsuvat sinua isännimelläsi.

KHROMCHENKO: Lähes koskaan.

MITROFANOVA: Toisin kuin minä. Olen Margarita Mikhailovna, sinun ikäisesi, olen sinua vuotta vanhempi, mutta koko ikäni minua on kutsuttu Margarita Mikhailovnaksi. Ehkä se johtuu siitä, että käytän laseja, kuten sinä, en tiedä miksi. No, se on kohtalo.

KHROMCHENKO: Miksi olet yhtäkkiä koukussa toiseen nimeesi, en ymmärrä?

MITROFANOVA: Ja isännimelle se on harvinaista, tiedäthän, olet niin media, suosittu, liiketoiminnallinen ja, mikä tärkeintä, itse asiassa suosittu henkilö, että joskus sinua voidaan kutsua isännimelläsi kunnioituksen vuoksi. Mutta en aio, koska kunnioitan sinua ja rakastan sinua hyvin pitkään. Ja muuten, tietyllä tavalla, valkoisen bobin ja kissamaisten lasien kanssa, minusta näyttää siltä, ​​​​että me, imagomme on vähän samanlainen, ja kun näen sinut lehtien kansissa, sanon aina, että se olen minä. Ja olen erittäin tyytyväinen tähän, koska olet vakava, ajatteleva henkilö ja toimittaja. Kerro minulle, onko urasi niin vakava, milloin muutit Ufasta Moskovaan, milloin se alkoi? Vai vain tulossa?

KHROMCHENKO: No kuule, muutimme Ufasta Moskovaan, kun olin 10-vuotias, muodostumiseni tai urani eivät voi alkaa sillä hetkellä, kaikki alkaa vähän myöhemmin. Minusta näyttää siltä, ​​että tottelin vanhempiani yleensä, en aiheuttanut heille paljon ongelmia.

MITROFANOVA: No, en kysy sinulta, olitko vaikea lapsi vai et. Muuta vain toiseen kaupunkiin, sitten kouluun, joka tapauksessa vanhemmat ilmeisesti valitsevat ensin lapsen kohtalon. Tämä on koulu, sitten tämä on yliopisto. Kerro minulle, nyt suurin ongelma lasten ja vanhempien välillä on se, että vanhemmat tietävät paremmin, minne heidän lapsensa pitäisi mennä.

KHROMCHENKO: No, minun tapauksessani tietysti he tiesivät paremmin. Jos esimerkiksi seuraisin heidän tarjoustasa korkeakoulusta, luultavasti keskustelisin kanssasi tänään vaikkapa aiheesta...

MITROFANOVA: Ydintörmätin?

KHROMCHENKO: Ei, ympäristönsuojeluaiheesta, ensinnäkin, vaihtoehtona aiheeseen, kuinka lapsi vieroittaa oikeammin ja nopeammin, voisimme puhua sinulle myös hammaslääketieteestä ja myös siitä, millainen turkki on muodikasta tällä kaudella.

MITROFANOVA: Kuitenkin. Joten mikä oli ammatti, jonka he antoivat sinulle?

KHROMCHENKO: Nämä olivat neljä erilaista.

MITROFANOVA: Kenenä he näkivät sinut?

HROMCHENKO: He näkivät minut Gubkinskin opiskelijana.

MITROFANOVA: Tämä on öljyä ja kaasua.

KHROMCHENKO: Kyllä, öljy- ja kaasuinstituutin ympäristönsuojeluosasto, he todella halusivat sen.

MITROFANOVA: Voisin nyt ottaa suuria lahjuksia.

KHROMCHENKO: No, en usko, se on epätodennäköistä, en todellakaan pystyisi siihen, en voi kuvitella kuinka ihmiset tekevät sen, mikä hämmästyttävä lahjakkuus.

MITROFANOVA: No, se riippuu määrästä.

KHROMCHENKO: Ei, se ei riipu summasta, se riippuu henkilön sisäisistä asetuksista.

MITROFANOVA: Kyllä, ehkä olet oikeassa, en aio kiistellä kanssasi. No, okei, sitten muita vaihtoehtoja vanhempien unelmille?

KHROMCHENKO: Sitten äitini todella halusi minusta puheterapeutin, koska hän uskoi, että tämä oli upea ammatti naiselle.

MITROFANOVA: Et koskaan jää ilman palaa leipää.

KHROMCHENKO: Tietenkin. Mutta voit myös kiinnittää huomiota paitsi muiden ihmisten lapsiin, myös omaan. Sitten oli toinen hammaslääketieteen aihe, mutta jotenkin se vaimeni hyvin nopeasti. Siellä oli myös sellainen lyhytikäinen merchandising-aihe, kuten sitä nykyään kutsutaan.

MITROFANOVA: Hyödykeasiantuntija.

KHROMCHENKO: Ei, tämä on näyteikkunat, hallit, taiteellinen suunnittelu, täällä äitini päätti lopulta tavata kykyni ja lahjani ja halusi edistää tätä ideaa. Ja oli muutakin.

MITROFANOVA: Mutta valitsitko yliopiston, johon tulit?

KHROMCHENKO: No, kuinka voin sanoa, että itse asiassa aioin ilmoittautua maalaustelineen maalaamiseen, mutta sitten tietysti äitini nousi seisomaan.

MITROFANOVA: Kuten Zoshchenkon tarinoissa: "En päästä sinua sisään."

KHROMCHENKO: Jotain tällaista. Sitten päätin, että hyvät vieraat kielet eivät satuta ketään ja minusta tulee todennäköisesti kääntäjä useista vieraista kielistä. Yliopisto ei kuitenkaan saanut minua sinä vuonna Romhermiin, vaan journalismin osastolle, yksinkertaisesti siksi, että sillä hetkellä Romgermissa istuva komissio muutti mielialaansa. Englannin kieliopissa on erilaisia ​​käytäntöjä ja opettajani suosittelivat odottamaan vuoden, kunnes opettajieni osoittamaan käytäntöön suhtaudutaan uskollisemmin.

MITROFANOVA: Oliko se draamaa?

KHROMCHENKO: Yleensä ei ollut draamaa, ajattele vain, en ole poika, voin odottaa vuoden, ja päätin kokeilla käsiäni journalismin tiedekunnassa, tämä on se, mistä olen aina ollut kiinnostunut. Myös täällä vanhemmat sanoivat: tämä numero ei toimi. Mutta koska he ymmärsivät, että periaatteessa odotin "romgermia", he jotenkin huolimattomasti kielsivät minua tästä toiminnasta. Menin ja menin päätoimiselle osastolle ilman ohjaajia, budjetilla.

MITROFANOVA: Tuolloin oli suuri kilpailu.

KHROMCHENKO: Valtava. Siellä oli myös luova kilpailu, mikä on mielestäni oikein.

Kuuntele koko haastattelu vieraan kanssa äänitiedostosta.

1 vuosi sitten

Velina Khromchenko kertoi BeautyHackille poikansa kasvattamisesta, kauneusalan päähenkilöistä, työnarkomaanista, sekä suosikkihuulirasmistaan ​​ja parhaasta kynsivahastaan.

- Olet aikuisen pojan äiti - komea mies ja opiskelija länsimaisessa yliopistossa. Mikä on mielestäsi tärkeintä pojan kasvattamisessa?

Minusta tuntuu, että lasten pitäisi olla mahdollisimman kiireisiä, eikä tämä ole sukupuolesta kiinni.

Pojan kasvatuksessa on mielestäni totta, että perheessä on hyvä esimerkki vanhempien miesten muodossa. Eli päätehtävänä on tehdä isästä sellainen kuin haluat poikasi olevan.

Äidin tulee selkeästi välittää naiselliset toiveensa perheen miehille ja osoittaa niiden laadukas toteutus. Sinun täytyy kehua isääsi, isoisääsi, setäsi työstäsi poikasi edessä, kerskua lahjoista, joita sait perheen vanhemmilta miehiltä ja niin edelleen. Jos isä antaa äidille koruja syntymäpäivänä, uutena vuotena ja hääpäivänä, usko minua, poika keksii lapsuudesta lähtien, kuinka hän voi ansaita smaragdeja äidilleen ja myöhemmin vaimolleen.

On myös hyödyllistä sijoittaa poika aikuiseksi lapsuudesta lähtien. Ei vauvapuhetta, ei ulkoista alentumista (hän ​​on viisivuotias, mutta antakoon hänen kantaa omaa matkalaukkuaan, pestä oma lautasensa, syödä haarukalla ja veitsellä puhtaalla pöytäliinalla, pukeutua silitettyyn pukuun, tuoreeseen paitaan, puhdistaa kenkänsä) .

- Lause, jota et ole koskaan sanonut hänelle?

- "Et voi tehdä tätä."

- Mitkä ovat kolme terveellisintä tapaasi ja yksi huono?

Pääasiallinen huono tapani on jatkuva työ. Ja ne hyödylliset... En polta. Pidän parempana oikeasta ravinnosta. Voin delegoida valtuuksia.

- Kolme päähenkilöä sinulle kauneusalalla, ja miksi juuri he (meikkitaiteilijat, stylistit, koloristit jne.)?

Tämä on helppo kysymys: kampaajani Alexander Todchuk, ihokosmetologini Jean-Louis Sebag ja valmentajani Soslan Varziev. Ei tarvitse edes selittää, miksi ne ovat. Pelkkä katsominen minuun riittää.

- Mitä kauneustuotteita laukussasi on juuri nyt?

Kosteuttava huulirasva Lucas "Papaw Ointment, käsivoide L" Occitane, kynsivaha P2 mangouutteella.

- Kauneusvirhe, jota kadut ja kauneussaavutus, josta olet ylpeä?

Virhe on, että "en laittanut sidettä suuhuni" tänä uutena vuonna - olen yleensä varovaisempi. Ja saavutus on, että tammikuun 2. päivänä olin jo salilla.

- Kolme suosikkiravintolaasi Moskovassa, joissa voit syödä herkullisesti vartaloasi tinkimättä?

- "Pinch" - tilaa tonnikala tataki sieltä, "Receptor" - heillä on erinomaisia ​​kasviskeittoja... Kyllä, yleensä, missä tahansa ravintolassa he tekevät minulle mitä haluan, mukauttamalla valikkoa nopeasti.

- Mikä on paras kauneusneuvo, jonka olet saanut koko elämäsi aikana?

En muista. Mutta voin antaa neuvoja, jotka todella toimivat. Nainen on velvollinen pitämään itsestään huolta, halusi tai ei, onko hän väsynyt tai ei. Koska huolimaton on säädytöntä.


- Kuka innostaa sinua ja kuka ärsyttää sinua sosiaalisessa mediassa?

Ei "kuka", vaan "mitä. Minua inspiroi se, että jokaisella kuuluisalla julkaisijalla ei ole tilaajamäärää, jolla Instagramini yksinään voi ylpeillä. Mutta minulla on myös Facebook, VKontakte, Twitter ja YouTube...

Minua ärsyttää se, että jotkut tiedotusvälineet varastavat röyhkeästi ja avoimesti julkkisten sosiaalisten verkostojen sisältöä hyötyen muiden ihmisten liikenteestä ja säästäen heidän toimituksellista budjettiaan. Ja se olisi hyvä, mutta samalla he tuovat esiin vaatimattomia uutisia, että esimerkiksi tähti on leikannut hiuksensa tai päinvastoin kasvattanut hiuksensa keltaisemmilla otsikoilla (kuten "Skandaali: tähti leikkasi" kaikki pois!” tai ”Sensaatio: et voi edes kuvitella, että tähden hiukset ovat kasvaneet”), ja he laittavat myös peikkoja chattiin lisätäkseen ilkeiden asioiden määrää kommenteissa - heille, köyhille, Tällainen liikenteen lisääminen on hyvä asia. Häpeän heitä: heidän tapauksessaan toinen kahdesta vanhimmasta ammatista, journalismi, on alenemassa toiseksi - prostituutioksi.

- Mitä vastaat niille, jotka juoruvat, että sinulla väitetään olevan nenäleikkaus?

Pitääkö minun vastata jotain?! No okei, jos tarpeen. Instagramissani voit katsoa kuvaa minusta 17-vuotiaana ja olla varma, että nenäni oli silloin selvästi pienempi kuin nyt... Lyhyesti sanottuna, menin kerran epäonnistuneesti sisään suljetusta, mutta täysin läpinäkyvästä lasiovesta: kipu oli helvettiä, mutta koska se tapahtui, olin työmatkalla ulkomailla ja asia ei päässyt lääkäriin. Harmi: väliseinä vaurioitui silloin, ja poskiontelotulehdus vain kiusasi minua. Kytke aivot päälle: kukaan ei tee nenälaajennusta nenän suurentamiseksi.

- Mikä on ensimmäinen asia, jonka teet aikaisin aamulla ja viimeinen asia ennen nukkumaanmenoa?

Tuotan sinulle nyt pettymyksen: katson sähköpostiani näinä hetkinä.

- Äitisi pääsääntö kasvattaessasi sinua?

Hänellä oli paljon sääntöjä.

- Win-win kauneuskoodi: punaiset huulet vai nuolet?

Se riippuu siitä, ketä koodaamme.

- Olet esimerkillinen blondi: mikä on sinulle tärkeintä meikissä ja vaatekaapissa, kun otetaan huomioon hiusten väri?

Näillä pisteillä ei ole mitään tekemistä hiusten värin kanssa. Silmämeikissä en hyväksy lämpimiä ruskeita, beigejä, persikan sävyjä - minun tapauksessani ne väsyttävät ulkonäköäni. Ja vaatteissa olen erittäin varovainen kukkaprinttien suhteen. Rakastan kukkia muiden päällä, mutta harvoja poikkeuksia lukuun ottamatta ne näyttävät minusta ristiriitaisilta.

- Mitä neuvoja antaisit pienten poikien äideille? Ja tytöt?

Lapsesi tulee olla täysin varma, että hän on maailman kaunein, älykkäin, ystävällisin ja menestynein ihminen. Ja hänen on kyettävä säilyttämään tämä luottamus muihin. Ja sinun on juurrutettava tämä luottamus lapsellesi.

- Mikä on uskontunnustuksesi työssä ja henkilökohtaisessa elämässäsi?

Työssä ja elämässä: "Tee mitä voit, sillä mitä sinulla on, missä olet", Theodore Roosevelt. Henkilökohtaisessa elämässäni: "Olen tyttö, en halua päättää mitään, haluan uuden mekon."


- Mitä henkilön pitäisi tehdä, jotta voit jättää hänet pois tuttavasi listalta?

Turhaus.

- Tärkein myytti kiillosta sinun näkökulmastasi? Ja tärkein koskee sinua henkilökohtaisesti?

Tietoja glossista: "Mikä helppoa, kaunista ja miellyttävää työtä!" Tietoa muotiviikon matkasta: ”Hyviä lepopäiviä!” Ja idioottimaisin myytti minusta on se, että olen voittanut vaikeassa taistelussa erilaisten kiiltolehtien päätoimittajien kanssa oikeuden äänittää Meryl Streeppiä elokuvan "Paholainen pukeutuu Pradaa" venäläisessä julkaisussa. Soitin juuri 20th Century Foxiin ja sanoin, että haluan tehdä tämän jälkiäänityksen. Ja studio hyväksyi ideani.

- Kuinka monta lasia kokoelmassasi on ja mitkä ovat vanhimmat ja suosikkisi?

Hieno kysymys! En tiedä. Se on tarpeen laskea uudelleen.

Haastattelu: Ksenia Vagner Kuva: Dmitry Iskhakov, #EvelinaKhromtchenkoAndEkonika

Petrovsky Passage isännöi menestyksekkäästi Evelina Khromchenkon henkilökohtaisten korujen näyttelyä, jota muotiasiantuntija, TV-juontaja ja kirjailija oli kerännyt vuosia. Sivuston kirjeenvaihtaja käytti tilaisuutta hyväkseen ja keskusteli Evelinan kanssa hänen kokoelmastaan, naisten ja miesten kauneudesta sekä makukasvatuksesta.

Kerro minulle, Evelina, mikä sai sinut aloittamaan korujen keräämisen?

Epäilemättä kiinnostukseni lisäsi osallistuminen Channel One -kanavan "Fashionable Sentence" -ohjelmaan - olenhan sentään lähinnä puolipitkänä otos, kun istun pöydän ääressä. Korut vaihtuvat joka päivä, koska ne näkyvät katsojalle useimmissa esiintymisissäni ruudulla – kuvaa pitää monipuolistaa. Tulin projektiin jo suurella pukukorukokoelmalla, mutta myöhemmin korujen määrä kasvoi hurjasti. Kun talossa kävelemisestä tuli melko vaikeaa kaikkien näiden laatikoiden takia, tajusin, että minun oli tehtävä jotain. Se, mikä lopulta avasi silmäni sille, että olin jo keräilijä, oli vintage-putiikin omistaja Victoria Shamis, joka tarjoutui pitämään näyttelyn ja myynnin hänen kanssaan. Siellä oli näyttely, oli cocktail-juhla avajaisten kunniaksi, mutta en suostunut myymään kaikkea.

Se oli ensimmäinen kerta, kun ilmoitin, että minulla on kokoelma. Näiden tietojen ansiosta sain Ekaterina Moiseevalta kutsun esitellä korukokoelmaansa suuremmassa volyymissa. Siitä tuli erittäin mukava, ihmiset pitivät siitä. Teimme Boscon kanssa myös kauniin katalogin, itse asiassa kirjan – kustantamot olivat jo kovasti kiinnostuneita siitä... Kokoelmani alkoi elää omaa elämäänsä. Mutta tämä ei tarkoita, että olisin lakannut käyttämästä näitä vaatteita ajoittain. Käytän niitä eri tilanteissa, mukaan lukien "Fashionable Verdictin" kuvaamiseen.

Ehkä joillakin näyttelyilläsi on epätavallinen tarina?

Maison Martin Margiela -kaulakorulla on mielenkiintoinen tarina. Ostin sen, kun Martin alkoi juuri julkaista ensimmäisiä korukokoelmaansa. Hänen ensimmäisessä pukukorusarjassaan oli kaksi plastronia, joista ostin pienemmän. Suuri plastron oli järjettömän kallis ja myös raskas. Ja itse olen pieni, ja siksi pienen plastronin ostaminen oli kannattavampaa kaikista näkökulmista. Myöhemmin kävi ilmi, että tein oikean valinnan. Kun Renzo Rosson jo omistama Maison Martin Margiela tuli mukaan H&M-projektiin, tämä kaulakoru valittiin uusintapainokseen. Se oli erittäin mukavaa, koska tein aikoinaan valinnan kulttiesineen hyväksi.

Alber Elbazin perhonen tuli luokseni, kun toimin oppaana ja autin Alberia Moskovassa. Näytin hänelle Punaisen lokakuun, sen osan Bolotnaja-penkereestä, jossa vastapari vapauttaa kyyhkysiä. Hän katsoi morsiamen mekkoja ja yllättyi, kun he pyysivät ottamaan valokuvan kanssani. Se oli kaunis päivä, ostimme lahjan hänen ystävälleen (Albert ei koskaan osta matkamuistoja itselleen). Nämä olivat antiikkisia joulukuusikoristeita Rose of Azoran galleriasta. Tämän matkan lopussa hän antoi minulle perhosen, joka lähetettiin hänelle hyväksyttäväksi. Sitä ei koskaan otettu tuotantoon, joten se on olemassa yhtenä kappaleena. Todellinen couture. Pidän usein luentoja tästä rusetista, koska se on ironista. Kuin hymy juhlapuvulle.

Sikäli kuin ymmärsin lausunnoistasi, olet vakuuttunut siitä, että naisen ulkonäkö on tärkeämpää kuin mikään muu. Onko tämä todella totta?

Kaikki riippuu siitä, missä olet. "Fashionable Sentence" -ohjelmassa työskentelykokemukseni perusteella ulkoisilla tiedoilla on suuri merkitys - ei edes fyysisellä, vaan hankitulla. Olen nähnyt valtavan määrän tapauksia, joissa "vain" ruman kotitakin tai idiootin pehmopuvun korvilla vuoksi kivat liitot romahtivat. Meidän tapauksessamme vaara poistui, mutta silti! Sadat ihmiset astuvat saman haravan päälle. Näyttää siltä, ​​että harava on olennainen osa naisen vaatekaappia, tärkeä lisävaruste. Toisten ihmisten virheet ja muiden ihmisten kokemukset eivät opeta naisille mitään! Mutta tavalla tai toisella, monet avioparit ovat onnellisia, kun toinen tai molemmat heistä muuttavat ulkonäköään. Tässä ei ole kyse siitä, että he laihduttavat tai he käyvät plastiikkakirurgiassa. Pointti on siinä, että he saavat uuden hiuksenleikkauksen, uuden meikin, ostavat uusia vaatteita ja katsovat toisiaan täysin eri tavalla.

No, mitä tulee ei niin läheisiin yhteyksiin: esimerkiksi kävelet kadulla, etkä todellakaan välitä ohikulkijoiden sisäisistä ominaisuuksista. Haluan vain olla mukavammassa joukossa. Hieman itsekäs päättely - halu olla mukavien ihmisten ympäröimä. Olet varmasti huomannut, että tunnet olosi paljon mukavammaksi eurooppalaisessa joukossa. Koska on kauniimpia ihmisiä. Tämä on outoa, koska elämme maassa, jossa maailman kauneimmat ihmiset syntyvät! Joten minne he menevät?

Ihmisen ulkoinen ilmentymä, hänen rajansa ympäröivään todellisuuteen ovat erittäin tärkeitä. Oletetaan, että nouset lentokoneeseen ja vieressäsi on mies, jolla on sietämättömän voimakas hajuvesi. Ne voivat olla kalliita ja kuulua suurelle tuotemerkille, mutta hän on kaannut niitä itselleen niin paljon, että hänen vieressään on mahdotonta istua. Mutta et voi tehdä mitään, et voi nousta koneesta! Ja sellaisina hetkinä alat ymmärtää, että meidän on yksinkertaisesti kunnioitettava toisten ihmisten tunteita. Ja tämä ei koske vain hajua, vaan myös näköä. Miksi loukata muita ulkonäölläsi, jos voit miellyttää?

Onko olemassa tiettyjä vähimmäisvaatimuksia, jotka naisen on täytettävä ollakseen houkutteleva?

Varmasti. Ensinnäkin hänen on pidettävä kehonsa virkeänä ja puhtaana, hänellä on oltava hyvin hoidetut kädet, hiukset ja iho. Kuvittele esimerkiksi kaunotar, jolla on akne. Epämiellyttävää. Nykyään voit nopeasti päästä eroon kaikista iho-ongelmista. Tai esimerkiksi kaunis tyttö on koditon. Kyllä, kyllä, tätä tapahtuu. Likainen, humalassa. Auttaako hänen kauneutensa häntä? Ei, ei mitenkään. Hän itse muutti elämäänsä ja ulkonäköään siten, että se, mitä Jumala hänelle antoi, ei vain auttanut, vaan luultavasti jopa esti häntä. Ja melko usein on tilanne, kun nainen fyysisessä mielessä on kaukana kauniista. Ja siellä on koko joukko faneja, miehet katsovat häntä kiinnostuneena. Mikä tämä on? Ja tämä on tietty sisäisen ja ulkoisen yhteys. Sellaiset naiset eivät ole koskaan pukeutuneet sopimattomasti eivätkä poistu kotoa likaisella päällä. Ja tämä on erittäin tärkeää sukupuolisuhteiden kannalta. Tietenkin jokainen meistä pukeutuu itseämme varten, pukeutuu yhteiskuntaa varten. "Mitä ihmiset sanovat?" – Tämä ajatus kuuluu venäläiseen luonteeseen. Tärkeää on myös se, mitä tuttavat, ystävät ja sukulaiset sanovat. Jokainen meistä järjestää itselleen muodikkaan tuomion.

Poikkeamatta kauas keskustelumme aiheesta haluaisin esittää vielä yhden kysymyksen. Tiedät varmaan, että feminismi maassamme on jonkinlaista "ei-houkuttelevuutta". Haluaisin kuulla kommenttisi.

En löydä yhteyttä naisten halun olla miesten mieltymys (ja päinvastoin) ja feministisen kamppailun välillä, jolla naisia ​​syrjitään sukupuolen, rodun, suuntautumisen, iän, etnisen taustan, sosiaalisen aseman ja täydet sosiaaliset oikeudet. Tietyssä asemassa olevan naisen tulisi saada sama määrä kuin samassa asemassa olevan miehen, hänellä pitäisi olla samat oikeudet kuin miehellä kaikessa - tämä on ilmeistä. Mutta sinun ei pitäisi korvata käsitteitä, piiloutuen soinnoivan termin "feminismi" taakse. Feministi ei luovu lainkaan halusta miellyttää miestä, hän ei yksinkertaisesti halua olla riippuvainen miehestä taloudellisesti tai sosiaalisesti, hän ei halua yhteiskunnan uskovan, että nainen on toisen luokan olento ja nauraa asunnolle. "vitsit" kuten "nainen on miehen ystävä".

Mutta jokaisella ihmisellä on täysi oikeus näyttää siltä miltä hän haluaa näyttää - olipa kyseessä mies tai nainen. Sekä miehet että naiset voivat kysyä omasta ulkonäöstään ja saada asiantuntevia vastauksia. Sekä miehet että naiset voivat valita erilaisia ​​tyylejä ja pyrkiä parantamaan ulkonäköään vaatteiden, asusteiden tai kampausten avulla. Mitä tekemistä feminismilla on asian kanssa?!

Pelaako nainen reilua käyttämällä ulkonäköään ja houkuttelevuuttaan liiketoiminnassa? Jos hän esiintyy miesten taistelukentällä?

Jokainen ihminen käyttää liiketoimintaa tehdessään valttikorttiaan. Imago on yksi tärkeimmistä työkaluista menestyksen saavuttamisessa. Haastatteluun lähtiessään sekä miehet että naiset miettivät miltä he näyttävät. On outoa olla ajattelematta sitä - se on suuri virhe. Kun ihmiset harkitsevasti rakentavat imagoaan, he investoivat liiketoimintaansa ja menestykseen. Ja jos tarkoitat tapauksia, joissa naissihteerit saavat korkeampia tehtäviä "yhteyksien" vuoksi esimiehiinsä, niin tämä ei ole minulle kysymys. Olen huolissani vaatteista, en niiden puutteesta.

Tarkoitin, että naisten houkuttelevuus on voimakas ase liiketoiminnassa.

Eikö miehen houkuttelevuus ole hänen aseensa? Joten luulet, että mies, joka näyttää ja haisee pahalta, voi saada ylennystä lyömällä jonkun, jolla on sama taito, joka myös näyttää ja tuoksuu hyvältä? Kyllä, ei missään olosuhteissa! Se ei riipu sukupuolesta.

Ovatko venäläiset miehet mielestäsi huonompia kuin miehet Euroopassa?

Jokainen mies oman maun mukaan. Ilmeisesti, jos puhumme venäläisten naisten mausta, niin mielestäni he pitävät miehistään, jos he päästävät heidät kadulle tässä muodossa. Joskus katsot ja ihmettelet, mistä vaimosi tai tyttöystäväsi katsoi? Ja ajatus hiipii: ehkä hän tahallaan turmelee miestään, jotta joku ei varastaisi häntä?

Uskon, että pulleus sopii monille naisille, se koristaa heitä. Koska pyöristetyt linjat kuuluvat naiselliseen kauneuteen. Nainen, jolla on muotoiltuja muotoja, näyttää aina houkuttelevalta ja kaikkia näitä käyriä pidetään a priori naisellisina. Monet kuvataiteen ja kuvanveiston mestariteokset ovat esimerkkejä tästä. Yhteiskunta pitää naisten lihavuutta, jos ei plussana, niin varmasti normina.

Mitä tulee miehiin, puhumme aluksi täysin erilaisista muodoista ja linjoista. Taiteen historiassa miehet ovat suoria linjoja. Hyvät poikkeukset vain vahvistavat tämän säännön.

Sinua pidetään miljoonien ihmisten tyylin ja maun standardina sekä Venäjällä että ulkomailla. Onko sinulla oma stylisti?

Toimistossani Chrome Mediassa on kokonainen joukko stylistejä, he suorittavat erilaisia ​​tehtäviä ja johtavat monia projekteja. Fashionable Sentencessä on myös stylistit, jotka huolehtivat juontajien vaatekaapeista. Ohjelma ilmestyy joka päivä, käytän joka päivä erilaisia ​​pukuja, ja olisi outoa ajatella, että kaikki nämä vaatteet kuuluvat minulle henkilökohtaisesti. Lehdistötilaisuuksia, jotka työskentelevät tähtien kanssa kaikkialla maailmassa, tarjoavat vaatteita kuvaamiseen. Jonkun on kerättävä tämä kaikki eri osoitteista, tekemättä virhettä tyyliin tai kokoon, ja tuotava se sarjaan. Vaikka kuinka paljon haluaisin, en voi tehdä tätä - minulla ei ole aikaa. Tämä on erillinen työ. Tytöt tuovat vaatteita ja tarjoavat minulle settejä. Joskus olen samaa mieltä, joskus pakkaan uudelleen... Etsin uusia merkkejä, mielenkiintoisia malleja uusilta suunnittelijoilta, pukukoruja ja lähetän ne assistenteilleni. Sitten heidän on otettava yhteyttä suunnittelijoihin ja vuokrattava esineitä kuvaamista varten.

Minun kanssani työskentelevien stylistien tehtävää hoitavat aina vaatesuunnittelijat. Yhteistyömme päätyttyä heistä tulee alansa hyviä asiantuntijoita. Esimerkiksi Maria Golubeva ja Olya Shikhova, viime aikoina stylistini "Fashionable Sentence" -projektissa, eivät ole ensimmäistä kertaa osallistuneet Russian Fashion Weekiin. Milena Ziyatdinova meni Pariisiin ja työskentelee siellä Jay Ahr Housessa. Monet minulle työskennelleet nuoret suunnittelijat mainostavat tällä hetkellä menestyksekkäästi muotibrändejään sekä Venäjän että ulkomailla. Autan ihmisiä "pääsemään raiteille", kun heidän luovuutensa on "ylitulvaa". Tällä hetkellä he saavuttavat paljon.

Voiko nainen näyttää täydelliseltä ilman stylistien ja meikkitaiteilijoiden apua?

Me kaikki emme koskaan tienneet vierasta kieltä. Mutta pikkuhiljaa opimme. Ja jokainen tekee sen eri tavalla. Sama juttu tyylin kanssa. Tytöt oppivat tämän perinteisesti äideiltään, isoäideiltään, vanhemmilta siskoltaan ja tädillään. Joskus käy niin, että perhe ei voi opettaa tätä, joten jotkut hankkivat nämä taidot kouluissa, yliopistoissa - yhteiskunnassa. Venäjällä uskotaan, että naisen menestys määräytyy onnistuneen avioliiton ja miehensä ominaisuuksien perusteella. Usein perheet yrittävät tehdä tytöistä vaatimattomia harmaita hiiriä, jotta miehet eivät kiinnitä heihin huomiota vähään aikaan. Tämä on väärin, naisellisuutta on koulutettava ja kehitettävä. Ja jos äiti tai isoäiti ei auta tässä, naiset päätyvät ennemmin tai myöhemmin vaikeaan elämäntilanteeseen eivätkä sen seurauksena edes saa sitä, mitä patriarkaalinen Venäjän todellisuutemme heille omistaa - eli onnellista perhettä. elämää hyvän miehen kanssa.

Uskon, että vaimo ja äiti ovat upea tarkoitus naiselle. Lisäksi nainen, jolla on meidän aikanamme mahdollisuus omistautua vain lasten kasvattamiseen, on ylellistä elämää elävä nainen. Perheen äidin valituksia siitä, kuinka väsynyt hän on kasvattamaan lapsia kotona istuen... niin typeryyttä! Samalla hän valittaa, ettei aikaa ole ollenkaan. Miten ei?! Lapsi on alusta asti itsenäinen olento! Vanhan venäläisen perinteen mukaan, jos lapsi tekee jotain - katselee kiviä maassa, poimii kukkia, kiusaa ihmisiä kahvilassa esittelyillä ja keskusteluilla - venäläinen äiti hyppää ylös, alkaa hermostua ja huutaa, moittimalla köyhää lasta. , ottaa pois kiviä ja kukkia, pyyhkiminen Hän käsittelee antibakteerisilla pyyhkeillä. Eurooppalainen äiti ei tee mitään. Kaikki ovat tasa-arvoisia, eikä siinä ole mitään väärää, että lapsi kommunikoi. Kahvilassa on aina enemmän melua venäläisestä äidistä kuin lapsesta. Venäläinen vanhempi yrittää sekaantua kaikkiin lapsensa asioihin. Ja lapsille pitäisi olla oma henkilökohtainen tila. Jos vapautat tämän tilan, äidillä on vapaa-aikaa ja vauvalla on mahdollisuus tulla itsenäiseksi henkilöksi.

Toivottavasti tilanne muuttuu pian parempaan suuntaan.

En tiedä. Meillä on joko kaikki tai ei mitään. Poikani luokkatovereita katsoessani huomaan, että jotkut vanhemmat suhtautuvat rauhallisesti ylipainoon, iho-ongelmiin ja siihen, että heidän lapsensa syövät roskaruokaa ja paljon makeisia. Nämä asiat hämmästyttävät minua. No, miten tämä voidaan jättää sattuman varaan?

Tai esimerkiksi kun olimme poikani kanssa Moskovan kansainvälisillä elokuvajuhlilla, poikani tapasi ystävänsä vieraiden joukossa, ja he olivat... shortseissa ja T-paidoissa! Oli kesä, kuuma. Mutta poikani ei kysynyt, miksi hänen äitinsä pitäisi olla smokki päällä. Hän ymmärtää, että hänen ulkonäkönsä on normi, mutta se, miltä hänen ystävänsä näyttävät tullessaan viralliseen tapahtumaan rantaasuissa, ei ole. Hän tietysti antaa heille anteeksi tämän, koska he ovat hänen ystäviään, mutta hän ymmärtää, että tämä ei ole normaalia. Ja mikä parasta, he ymmärtävät sen itse! Minulla on kysymys: lapset eivät saa omia lippuja MIFF-tapahtumaan, etenkään avajaisiin ja päättäjäisiin, joten miksi heidän vanhempansa eivät kertoneet heille, kuinka näyttää oikein, jotta he eivät vaarantaisi itseään antamalla heille nämä liput? Kyllä, ehkä lapset eivät pidä takin ja solmion käyttämisestä, joten sinun täytyy joko selittää heille, että tämä on välttämätöntä, tai jättää heidät kotiin! Ehkä nyt he ovat järkyttyneitä, mutta sitten he ovat kiitollisia vanhemmilleen, koska eivät nyt - mutta myöhemmin elämä asettaa heidät varmasti tietyn pukeutumiskoodin alle! Ihmiset saattavat vastustaa minua, että vaatteet ovat pelkkää hölynpölyä, meidän on valmistettava lapsemme ratkaisemaan muita tärkeämpiä ongelmia. Mutta anteeksi, jos et pysty käsittelemään "pelkkää hölynpölyä", kuinka voit tehdä oikean päätöksen monimutkaisemmissa asioissa?!

katyadunaeva

Muoti-alan kuumin uutinen: Evelina Khromchenko luopui L’Officiel-lehden päätoimittajan tuolista kustantajansa vaimolle, joka äskettäin lopetti malliuransa. Miroslava Duma saa tietoa virallisista lähteistä - eksklusiivisessa haastattelussa OK!

Kuva: Dmitry Abaza

En salaa, että meille kaikille ja ilmeisesti jopa kilpailevien lehtien toimittajille uutisesta, ettet ole enää L'Officiel-lehden päätoimittaja, on tullut jotain törkeää ja jopa pelottavaa. Luultavasti jokainen ajatteli itsekseen: kannattaako jatkaa työskentelyä tällä alalla, käyttää siihen niin paljon aikaa ja vaivaa, jos 12 vuoden kovan työn jälkeen kaikki voi päättyä näin ja siirtyä vaimon tai rakastajan käsiin. kustantajan johto tai henkilö, jolla ei ole riittävää kokemusta? Kerro polustasi, miten ja mistä ammatillinen toimintasi alkoi? Mikä sai sinut muodin pariin?

Lapsena, kuten monet toimittajien lapset, leikin äänittimien kanssa. 16-vuotiaasta lähtien juoksin mikrofonin kanssa melko tietoisesti - valmistauduin journalismin osastolle keräämään julkaisuja luovaan kilpailuun. Sitten aluksi mietin kovasti: mistä tulee minun aiheeni? Mentorini sanoivat minulle: tee vain sitä, mikä sinua kiinnostaa, niin erikoistumissi syntyy itsestään. Mikä voi houkutella tytön, eilisen teini-ikäisen? Mitä aiheita? No, tietenkin, muoti, kauneus ja rakkaus. Tein radio-ohjelmia ikätovereilleni, ja meillä oli hauskaa yhdessä - kuulijani ja minä. Arvosanat ovat aina olleet erittäin korkeat. Tämän vuoksi minut kutsuttiin luomaan teini-ikäisille tytöille tarkoitettu lehti. Valmistettuani tuotteen - nimestä ja konseptista suunnittelun ulkoasuun ja sisältöön - kohtasin elämän epäoikeudenmukaisuuden ensimmäistä kertaa. Kustantaja, joka vaati minua siirtämään työkirjani radiosta lehteen, ei lopulta antanut tätä kirjaa hänen haltuunsa - johtuen siitä, että sillä hetkellä, kun tein päätökseni, lopetin radion ja toin hänelle tämän saman työkirjan, olin raskaana, mistä varoitin rehellisesti kustantajaa. Hän pelkäsi, että jään äitiyslomalle kolmeksi vuodeksi. Se ei ole tullut minulle, aktiiviselle tytölle, mieleenkään. Viehättävä teini-ikäisille tytöille tarkoitettu lehti, jonka levikki hyppäsi 300% sen ensimmäisen kuuden kuukauden aikana, joutui kustantajan assistentin rakastajan käsiin. Hävittääksesi nopeasti hiljaa tarjottimista. Ja itkin, korjasin meikkini ja juoksin eteenpäin. Kahdeksan kuukautena raskaana seisoin lavalla ja isännöin lehdistötilaisuutta Harper’s Bazaar -lehden lanseerauksesta Venäjän markkinoille. Tilaisuuden vieras Sharon Stone kiinnitti minuun erityistä huomiota - tuolloin hän vain haaveili lapsesta...
Kuudentena päivänä synnytyksen jälkeen seisoin jo Europe Plus -radion mikrofonin vieressä. Seisoin, koska leikkauksen jälkeen oli mahdotonta istua. Poikani syntyi toukokuun lopussa, ja kesäkuussa johdin lehdistötyötä maailman merkittävimmässä mallikilpailussa - Elite Model Lookissa.
Uskokaa minua, mikään ei edistä painonpudotusta enemmän kuin vastuu suuresta kansainvälisestä hankkeesta. Samaan aikaan kun työskentelin lehdistöasteena, olin aktiivinen toimittaja ja kirjoitin väsymättä kaikille muodista artikkeleita tarvittaville medioille. Hän oli erittäin ylpeä kolumnistaan ​​Cosmopolitanissa ja artikkeleistaan ​​Ellessä, ja hänestä tuli yksi nuorimmista kirjailijoista koko Izvestian historiassa. Yleisesti ottaen minulla oli melko rikas mediakokemus siihen mennessä, kun L’Officiel ilmestyi elämääni.

Juuri tämän halusimme kuulla kokemuksestasi ennen kuin otit kokonaisen lehden johtoon. Milloin tunsit, että suosiosi kasvoi Venäjän keskuskanavan televisio-ohjelman ansiosta, että sinusta oli tulossa paitsi päätoimittaja, myös yhteiskunnallisesti merkittävä henkilö? Tiesitkö, että tällainen suosio ärsyttäisi joitain ihmisiä vieläkin enemmän? Olitko henkisesti valmistautunut tähän?
Slava Zaitsev sanoo aina, että jos he juoruvat sinusta, se tarkoittaa, että olet elossa ja häiritset jotakuta. Jos haluat tehdä elämässä jotain vakavaa, tärkeää ja havaittavaa, sinun on ymmärrettävä, että yritykselläsi on varmasti sekä kannattajia että vastustajia. Sain jatkuvasti kaikenlaisia ​​​​televisiotarjouksia ja kieltäytyin niistä poikkeuksetta, vaikka johtoni kustantamossa haaveili televisioprojektista. Mutta kun minulle tarjottiin osallistumista "Fashionable Sentence" -ohjelmaan, en epäröinyt huolimatta siitä, että tämä oli elämäni ensimmäinen projekti, jota en itse kehittänyt. Uskoin ja uskon edelleen, että Channel One lanseerasi aivan loistavan muodon, joka on erittäin tarpeellista meidän aikanamme ja maassamme. Ja otan tehtäväni tässä ohjelmassa erittäin vakavasti. Koska yleisö luottaa minuun ehdoitta, uskon, että minun on ohjelman minulle varaamana aikana annettava heille hyödyllisintä tietoa - ilman nöyryyttäviä keskusteluja henkilön fyysisistä ansioista tai hänen henkilökohtaisen makunsa ominaisuuksista. He kohtelevat minua erittäin ystävällisesti.

Jos joku olisi joskus työntänyt sinua, ostanut sinulle hyvän paikan, kuten usein tapahtuu, olisiko sinulle ollut helpompaa urassasi ja elämässäsi? Vai etkö kadu vaikeuksia, joita jouduit käymään läpi?
Nämä eivät ole vaikeuksia, nämä ovat kasvun välttämättömiä edellytyksiä. Kaiken on oltava ajoissa: kun maaperä on valmistettu, siemenet itävät. Mahdollisuus, tämä loistava pallo, jonka Jumala heittää sinulle, näet vain, oletko valmis saamaan sen kiinni. Jopa ne ihmiset, jotka perivät vallan ja rahan, valmistautuvat tehtäväänsä lapsuudesta lähtien. Kiinnitä huomiota siihen, kuinka tulevat hallitsijat nostettiin aiemmin. Jos luet muistelmia lasten kasvattamisesta viimeisen Venäjän tsaarin perheessä, voit nähdä paljon asioita, jotka eivät sovi stereotyyppisiin käsityksiin tsaarin elämästä. Esimerkiksi Nikolain tunnetuimmalla tyttärillä, Anastasialla, ei ollut edes omaa makuuhuonetta - hän jakoi huoneen vanhemman sisarensa kanssa. Anastasia nukkui kovalla sotilaan sängyllä. Kylpeäkseen tytöt kantoivat vettä itse ilman palvelijoiden apua. Aamukylpy oli kylmä, iltakylpy haalea. Sallittu ylellisyys on pisara hajuvettä iltakylpyyn. Jotenkin se ei ole kovin verrattavissa satuihin prinsessoista, eikö niin? Tai mieti, miksi Venäjältä Pariisiin paenneet venäläiset aristokraatit avasivat muotitaloja ja työpajoja, jotka ovat erikoistuneet ylelliseen kirjontaan ja ompelijaan? Koska heidät koulutettiin erinomaisesti näissä käsitöissä - tämä oli osa Venäjän hyvien perheiden tyttöjen koulutusohjelmaa. Ja he kaikki osasivat taitavasti tehdä käsitöitä. Ja kuinka vaikeita tehtäviä pojilla olikaan! Mutta kun lapsille, joilla oli kaikkea ja vielä enemmän, määrättiin spartalaiset olosuhteet, fyysinen työ, päivittäinen huolellinen harjoittelu monissa aiheissa, kukaan ei voinut kuvitella, että vallankumous tapahtuisi. Heitä valmistettiin nuoresta iästä lähtien johtamaan valtiota, ja he kestivät kunnialla kaikki tulevaan rooliinsa valmistautumisen vaikeudet. Olin onnekas, että ymmärsin tämän hyvin varhain, ja olen aina kiitollinen hyväksynyt kaiken tarpeen voittaa. Minua ihmetyttää aina esimerkiksi se, kuinka opiskelijalla on varaa olla tekemättä töitä. Moskovan valtionyliopiston journalismin tiedekunnan kunniadiplomin lisäksi sain viiden yliopistovuoden aikana vakavaa tuotantokokemusta sanomalehdistä, radiosta, televisiosta ja PR:stä. Kävin viidessä osoitteessa päivässä. Yhdistin aina useita projekteja ja olin vain iloinen, että oli jotain yhdistettävää. Tuntui mahdottomalta työskennellä enää. Kun tulin lehteen, kävi ilmi, että se oli mahdollista. Muistan muuten, että kustantajani oli tuolloin hyvin kateellinen radio-ohjelmalleni, ja minun piti erota mikrofonista, jota yksinkertaisesti ihastuin. Mutta olen hyvin kiitollinen entiselle kustantajalleni hänen korvaamattomasta kokemuksestaan. Hän asetti minut aina vaikeimpiin olosuhteisiin ja antoi minulle minimaaliset budjetit. Ja otin aina tämän haasteen vastaan, koska se oli mielenkiintoista - hyvän tuotteen valmistaminen suurella rahalla ei ole niin vaikeaa ammattilaiselle, mutta yritä tehdä jotain kilpailukykyistä pienellä rahalla. Monien mielestä olin aika hyvä siinä. Nykyäänkin havaitsen tapahtuvan juuri tällä tavalla - kiitollisuudella. Se mikä ei tapa meitä, tekee meistä vahvempia.

Monet työskentelevät naiset uppoutuvat siihen, mitä he rakastavat, ja, kuten usein tapahtuu, henkilökohtaisen elämänsä ja joskus terveytensä kustannuksella. Kuinka löytää oikea tasapaino?
Suurin virhe, jonka kaikki naiset, jotka omistautuvat intohimoisesti suosikkiyritykselleen, tekevät, on antaminen ilman varauksia. Näyttää siltä, ​​että ajan tuhlaaminen itseensä on rikos. Tämä pätee muuten myös miehiin. Mitä nopeammin ihminen tajuaa tämän tarinan saalis, sitä parempi hänelle. Nyt Amerikassa on alettu rakastaa niin sanottuja "elämänvalmentajia": nämä ihmiset saavat palkkaa kertomalla vakuuttavasti sen, mitä aikoinaan oli tapana kuulla ilmaiseksi perheen vanhemmilta sukulaisilta. Mutta "elämänohjaajien" etuna on, että he ovat tilanteesi ulkopuolella ja, toisin kuin rakastava isoäitisi, näkevät sinut ulkopuolelta. Ja kuuntelet myös heidän neuvojaan, koska maksat heille paljon. Siksi heidän saarnaamistaan ​​yksinkertaisimmista totuuksista tulee todella tehokas ase taistelussa onnellisen ja menestyksekkään elämän puolesta. Pääasiallinen ja mielestäni erittäin oikea perusta heidän ohjelmilleen on se, että he ehdottavat seuraavan tosiasian pitämistä itsestäänselvyytenä. Elämäsi koostuu neljästä tasavertaisesta, korostan, tasa-arvoisesta osasta: ura, perhe, sinä - moraalinen ja fyysinen terveytesi, ulkoinen ja sisäinen kauneus - ja lopuksi sosiaalinen verkostosi - ystävät, harrastukset. Menestyksesi ja onnentuntosi voidaan saavuttaa vain tekemällä vakavaa työtä jokaisen näiden osien ongelman ratkaisemiseksi. Ja myös ylläpitämällä tasapainoa kaikkien näiden osien välillä elämässäsi. Näet kuinka yksinkertaista se on: jos et tee manikyyriäsi, näytä hyvältä, säteile mielenrauhaa, perheesi, urasi, sosiaalinen verkostosi kärsii... Ja niin edelleen ympyrässä. Jokaisen urakorkeudesta haaveilevan naisen tulee merkitä päiväkirjaansa tärkeimpinä asioina lapsen karatekilpailu, miehensä kanssa retki tuoreille vihanneksille markkinoille tai sosiaalinen retki parhaan ystävänsä seurassa. Aion ehdottomasti harjoittaa tätä oppia uudessa elämässäni.

LUE HAASTATTELUN KOKO VERSIO LEHDEN PAINETTU VERSIO OK!

© 2024 bridesteam.ru -- Morsian - Hääportaali